تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778550
شناسه : 3778550
تاریخ :
سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایات غزه پذیرفتنی نیست اقتصاد ایران: رشت- امام جمعه موقت رشت گفت: سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایات غزه پذیرفتنی نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد حسین صفوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت اظهار کرد: ۲۵ شهریور سالروز قتل عام فلسطینیان و حمله به لبنان و اشغال بیروت است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه افزود: رژیم اشغالگر قدس با حمایت استکبار جهانی دست به این جنایات می‌زنند و در همین راستا شاهد سکوت مجامع بین المللی در برابر این جنایت‌ها پذیرفتنی نیست.

حجت الاسلام صفوی با بیان اینکه جنایات اسرائیل در غزه اوج وحشی گری صهیونیست‌ها را نشان می‌دهد، اضافه کرد: سردمداران این رژیم جعلی تلاش دارند تا تمام مردم خود را نیز جنایتکار پرورش دهند.

امام جمعه موقت رشت در ادامه به فرا رسیدن هفته وحدت اشاره کرد و گفت: در ایران اسلامی هفته وحدت نمادی از مودت و اتحاد بین مسلمانان است و وحدت کلید موفقیت و پیشرفت مسلمانان خنثی گر توطئه دشمنان است.

وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد شهدا، ایثارگران و رزمندگان تصریح کرد: ملت ایران در آغاز انقلاب اسلامی بر قدرت‌های شیطانی غلبه و با دستان خالی بر دشمنان پیروز شدند.