تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778527
شناسه : 3778527
تاریخ :
مدیران با پشت میز نشستن مشکلی را حل نمی کنند/ لزوم پبگیری مستمر اقتصاد ایران: دهدشت_ نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران با پشت میز نشستن مشکلی را حل نمی کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد موحد ظهر جمعه در آئین کلنگ زنی ساختمان جدید بهزیستی افزود: فرماندار از ابتدای ورود به حوزه فرمانداری با نگاهی دینی و تکلیفی به مسئولیت‌های خود پرداخته است.

موحد گفت: وی هیچ‌گاه به صندلی فرمانداری بعنوان تحفه نگاه نکرد و همیشه به دنبال خدمت به مردم بوده است و این تعهد و پایبندی به وظایف دینی و اجتماعی، او را به یکی از فرمانداران برتر و شایسته تبدیل کرد.

نماینده کهگیلویه همچنین تاکید کرد: کار برای خداوند شکست ندارد و فرماندار با پیگیری‌های مستمر و تلاش‌های بی‌وقفه، توانسته است مشکلات مختلف را حل کند.

وی افزود: رئیس بهزیستی برای پیگیری یک نامه ممکن است بیش از دویست بار مراجعه کند تا نتیجه مطلوب را به دست آورد و این تعهد و پیگیری نشان از مسئولیت‌پذیری و احساس تکلیف او دارد.

موحد همچنین به اهمیت کار جهادی و اخلاص در خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: اگر مدیری پشت میز بنشیند و انتظار داشته باشد که مشکلات خود به خود حل شوند، هرگز به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

موحد خاطر نشان کرد: همیشه تلاش‌های بی‌وقفه و پیگیری‌های مستمر، نشان داده است که چگونه می‌توان با اخلاص و تعهد به مردم خدمت کرد.

موحد گفت: امروز کلنگ ساختمان بهزیستی کهگیلویه به زمین زده شد و این یکی از آرزوهای بزرگ جامعه هدف بهزیستی است.

وی ابراز میدواری کرد: این پروژه در زمان مشخص به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده احداث ساختمان بهزیستی را یک کار بزرگ و بی‌نظیر دانست و تاکید کرد: احداث آن یک ضرورت بود و با توجه به اینکه امکان احداث ساختمان برای ادارات وجود ندارد، این تکلیف بر عهده ما قرار گرفت و این یک حرکت بسیار ارزشمند است.

در پایان، نماینده کهگیلویه از همه مسئولان و مردم خواست که با همکاری و همدلی، به توسعه و پیشرفت شهرستان کمک کنند و تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم که در مسیر خدمت به مردم و کار برای خداوند، از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: روحیه جهادی و اخلاص در بین همه مسئولان و مردم نهادینه شود.