تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778525
شناسه : 3778525
تاریخ :
امام جمعه زنجان با مردم این شهر خداحافظی کرد اقتصاد ایران: زنجان-امام جمعه زنجان ضمن خداحافظی از مردم زنجان، گفت: هر شروعی یک پایان دارد بنده نیز باید از محضر شما مردم غیور زنجان خداحافظی کنم و این وظیفه را به فردی دیگر تحویل دهم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر جمعه در خطبه دوم نماز جمعه زنجان ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) با اشاره به اینکه امامان میراث‌دار اندیشه و فرهنگ ۱۲۴ هزار پیامبر هستند، گفت: تمام پیامبران نیز وعده دادند که پایان تاریخ خوش و شیرین خواهد بود.

وی افزود: مسلمانان جهان منتظر ظهور حضرت ولی عصر (عج) هستند و وعده داده شده است که با ظهور ایشان جهان پر از عدل و عدالت می‌شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ۲۵ شهریور یکی از روزهای سیاه و تاریک در تقویم کشورمان است، گفت: رژیم صهیونیستی جنایت انجام داده و قتل عام مردم بی‌گناه را داشتند.

خاتمی با بیان اینکه دشمنان به دنبال بهانه هستند، که مسلمانان جهان باید وحدت و یکپارچگی داشته باشند و اجازه هیچ تجاوزی را ندهند، افزود: همه کشورها به غیر از ایران توان نفس کشیدن را ندارد و از این کشور جنایتکار ترس و واهمه دارند، حتی حقوق بشر نیز نمی‌تواند کاری کند.

وی ادامه داد: در سال ۱۹۹۷ میلادی در کشور اردن، در اردوگاه فلسطین نیز کشتار وحشتناکی انجام دادند و به جمعه سیاه نامیده شد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه یکی برکات نظام جمهوری اسلامی ایران برپایی نمازهای جمعه است، ابراز کرد: در گوشه و کنار کشور نماز وحدت و دشمن‌شکن به‌طور باشکوهی برگزار می‌شود و در زنجان نیز این مسئله سالیان سال اجرا می‌شود.

خاتمی افزود: هر شروعی یک پایان دارد بنده نیز باید از محضر شما مردم غیور زنجان خداحافظی کنم و این وظیفه را به فردی دیگر تحویل دهم.

آیت الله علی خاتمی ۲۵ بهمن ماه سال ۱۳۹۰ با حکم مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان منصوب شد.