تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778519
شناسه : 3778519
تاریخ :
سفر رئیس جمهور به کشور همسایه موجب تقویت جبهه مقاومت شد اقتصاد ایران: ایلام-امام جمعه ایلام گفت: سفر رئیس جمهور به کشور همسایه موجب تقویت جبهه مقاومت شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: ت

وافقی که رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی با کشور همسایه بسته بود، دکتر پزشکیان ادامه دادند و توافقات در آستانه اجرایی شدن است

وی بیان کرد: سفر هوشمندانه رئیس جمهور به کشور همسایه عراق و اقلیم کردستان سفر خوبی بود و بازخورد رسانه‌ای جهانی خوبی داشت، توافقی که رئیس جمهور شهیدمان آیت الله رئیسی با کشور همسایه بسته بود ایشان ادامه دادند و توافقات در آستانه اجرایی شدن قرار گرفت.

وی عنوان کرد: این اقدام نشان داد که جمهوری اسلامی ثبات تصمیم گیری سیاسی دارد و تصمیم گیرهایی که با تغییر دولت‌ها تغییر نمی‌کند.

امام جمعه ایلام گفت: سفر به کشور همسایه موجب تقویت جبهه مقاومت شد و اینکه امام راحل فرمود راه قدس از کربلا می‌گذرد باید وحدت و همدلی دو کشور اسلامی ایران و مردم مسلمان عراق بیشتر شود تا مسیر آزادی قدس هموار شود.

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: هم کشور ما و هم کشور عراق در شرایطی هستیم که امنیت ما به هم گره خورده است،.

امام جمعه ایلام افزود: امروز کشور عراق برای مسائل اقتصادی و عمرانی نیاز به تجارب و دستاوردهای جمهوری اسلامی دارد و ما هم برای دور زدن تحریم‌ها نیاز به آنها داریم و امیدواریم این ارتباط هر چه گسترده‌تر و عملیاتی تر شود که می‌تواند با وحدت و هم افزایی دو کشور مشکلات پیش روی آنها را بردارد.