تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778518
شناسه : 3778518
تاریخ :
تبلیغ دشمن ترویج سبک زندگی غربی است اقتصاد ایران: شیراز- امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه ما در یک جنگ فرهنگی با دشمنان هستیم، گفت: تبلیغ دشمن ترویج سبک زندگی غربی است که زیان‌های بی جبران اخلاقی و اقتصادی به همراه دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عادل حاجی پور در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز با بیان اینکه امروز دو نگاه بر دنیا حاکم است، گفت: اول نگاه صهیونیسم جهانی و در طرف دیگر نگاه حاصل از اسلام و نگاهی که اسلام به بشریت هدیه کرده است،

و ادامه داد: انقلاب اسلامی مردم ایران را از جاهلیت نجات داد و امروز مهمترین مأموریتی که در امتداد انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت قرار دارد این است که این پرچم در بخش‌های مختلف به اهتزاز در آورده شود و با نگاهی هوشمندانه با دشمنان مقابله کنیم.

حجت الاسلام حاجی پور با اشاره ابزار دشمنان در مقابله با جریان انقلاب اسلامی، افزود: ابزار دشمنان در جنگ ترکیبی در عصر کنونی بسیار متفاوت‌تر از ادوار گذشته است و در چنین شرایطی انسان باید مقابله ترکیبی داشته باشد.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه ما در یک جنگ فرهنگی با دشمنان هستیم، گفت: تبلیغ دشمن ترویج سبک زندگی غربی است که زیان‌های بی جبران اخلاقی و اقتصادی به همراه دارد.

حجت الاسلام حاجی پور افزود: ملت ما در همه عرصه‌ها با هوشمندی حضور دارد، رهبری می‌فرمایند که مواجهه با دشمنان در سبک زندگی غربی به جهاد هوشمندانه و همه جانبه نیاز دارد.

وی در ادامه به سفر رئیس جمهور به کشور عراق به عنوان اولین مقصد سفر ریاست جمهور اشاره کرد و گفت: تقویت روابط منطقه‌ای با کشورهای همسایه اصلی مهم در عملکرد هوشمندانه این سفر است که قطعاً دستاورد ارزشمندی دارد.

امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: در این سفر بیان جنایات رژیم سفاک صهیونیستی در رأس مذاکرات رئیس جمهور کشور ما قرار داشت که نشان از هوشمندی در روابط خارجی توسط مسئولان کشور دارد.

حجت الاسلام حاجی پور در بخش دیگری از خطبه‌ها به بیانات رهبری درباره سبک زندگی شهدا اشاره کرد و گفت: سبک زندگی شهدا و مواجهه آنها با دشمنان باید دیده شود و در قالب نگاه‌ها و روش‌هایی هنرمندانه به تصویر کشیده شود که در مسائل اقتصادی نیز نیازمند نگاه هوشمندانه هستیم.

امام جمعه موقت شیراز در پایان خطبه با بیان اینکه همه کسانی که در جبهه‌های مختلف فرهنگی، نظامی، سیاسی و کشور حضور دارند و تک تک ملت ایران در این مسیر و حرکت انقلاب اسلامی سهم دارند، تصریح کرد: ایستادگی ملت در برابر دشمنان باعث شکست ذلیلانه دشمن و سرافرازی ملت همیشه قهرمان ایران اسلامی خواهد شد.