تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778516
شناسه : 3778516
تاریخ :
هرمزگان نیازمند استاندار بومی و مؤمن است اقتصاد ایران: بندرعباس- امام جمعه موقت بندرعباس با بیان اینکه دولت نباید وابستگی‌های جناحی را در انتصاب استانداران لحاظ کند، گفت:هرمزگان نیازمند استاندار بومی و مؤمن است .

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله قنبر درویشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با تاکید بر ضرورت حمایت از دولت، افزود: درست است که باید از دولت جدید حمایت کرد اما حمایت ما بستگی به حمایت ولی فقیه از آن‌ها خواهد داشت.

وی با اشاره اینکه هرمزگان نیازمند استاندار بومی و مؤمن است، گفت: مهندس دوستی استاندار فعلی فردی توانمند و مؤمن است و ما با ابقای ایشان در این پست هیچ مشکلی نداریم اما می‌دانیم که سیاست دولت بر ابقای وی نخواهد بود پس از دولت انتظار داریم فردی مؤمن و بومی برای هرمزگان انتخاب کند.

امام جمعه موقت بندرعباس تاکید کرد: هرمزگان به استاندار بومی که بخواهد از فامیل و بستگان خود برای انتصابات در استان استفاده کند یا مانند برخی ادوار امتیاز پرورش مزارع میگو را به نام خود یا بستگانش اختصاص دهد، نیاز ندارد.

وی تصریح کرد: نمی‌گویم دولت از جناح یا حزب خاصی بهره گیرد زیرا می‌دانم از حزب ما انتخاب نخواهد کرد اما همین که بومی و مؤمن باشد دیگر مهم نیست از چه جناحی است، ما راضی هستیم.

آیت الله درویشی با اشاره به شرایط امروز مردم غزه گفت: رنج مردم غزه دل همه را به درد می‌آورد اما با توجه به اینکه می‌دانیم این رنج‌ها زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم می‌کند دلمان قرص است.