تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778515
شناسه : 3778515
تاریخ :
دولت نباید از افرادی به انقلاب دهن‌کجی کرده‌اند استفاده کند اقتصاد ایران: قزوین- امام‌جمعه اسفرورین با بیان اینکه اگر قرار است نسخه‌ای برای کشور پیچیده شود باید با نگاه کارشناسی و تخصصی باشد، گفت: دولت نباید از افرادی به انقلاب دهن‌کجی کرده‌اند استفاده کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید روح‌الله حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اسفرورین با بیان اینکه پیغمبر (ص) بزرگ‌ترین عامل وحدت در جهان اسلام است، اظهار کرد: پیغمبر اسلام مرکز و محور عواطف و عقاید همه مسلمان‌ها است و همین محوریت موجب انس دل مسلمانان و نزدیکی فرق اسلامی با یکدیگر است.

امام‌جمعه اسفرورین تأکید کرد: در شرایطی که دشمن به دنبال اسلام هراسی است بزرگ‌ترین تبلیغ برای دین اسلام معرفی چهره واقعی پیامبر اکرم (ص) است و باید برای مردم عالم این چهره را روشن کنیم.

وی با بیان اینکه جامعه ما امروز به دو نوع وحدت نیاز دارد، افزود: وحدت اول بین‌المللی و ناظر به مسلمانان است و نیاز است همه مسلمانان باهم متحد شوند و اگر اتحاد مسلمانان را داشته باشیم هیچ دشمنی فکر تعرض به مسلمانان را نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه دومین وحدتی که به آن نیاز داریم وحدت ملی و مختص به کشورمان است، تصریح کرد: سلایق و دیدگاه‌های مختلفی داریم اما باید محور یکی باشد.

وی با بیان اینکه وحدت مردم با مردم، وحدت مسئولین با مسئولین و وحدت مردم با مسئولین باید جدی گرفته شود، تصریح کرد: آنچه وحدت ملی را خدشه‌دار می‌کند دوقطبی سازی است.

امام‌جمعه اسفرورین اضافه کرد: مواجهه با پدیده پیچیده دوقطبی به مهارت نیاز دارد و باید ریشه و اهداف آن را بشناسیم و با آن ایجابی برخورد کرده تا آب به آسیب دشمن نریزیم.

وی با تأکید بر اینکه نزاع‌های سیاسی نباید باعث سود بردن دشمن شود، ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران تنها دوقطبی انقلاب و استکبار وجود دارد و هرکسی در مسیر انقلاب با هر نگرشی حرکت کند با ارزش است.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه اگر قرار است نسخه‌ای برای کشور پیچیده شود باید با نگاه کارشناسی و تخصصی اما دلداده نظام و انقلاب باشد، ادامه داد: دولت نباید از افرادی به انقلاب دهن‌کجی کرده‌اند استفاده کند.

وی گفت: نباید افرادی که الفبای کارشناسی را بلند نیستند در لباس کارشناس وارد میدان شده و مسیر کشور را منحرف کنند.

امام‌جمعه اسفرورین اضافه کرد: دولت باید از مشاورین و مدیرانی استفاده کند که به معنای واقعی کارشناس باشند و بدون وابستگی به غرب دل در گرو انقلاب داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه اسراییل دچار فروپاشی شده است، ادامه داد: ترسی که امروز در دل اسراییل افتاده از جنگ به‌مراتب سخت‌تر است.