تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778510
شناسه : 3778510
تاریخ :
صدور مجوزهای ساخت مسکن در بوشهر تسهیل می‌شود/برخورد جدی با تخلفات اقتصاد ایران: بوشهر- شهردار بوشهر بر لزوم تسهیل و تسریع در فرآیندهای صدور مجوز ساخت‌وساز و برخورد قاطع با تخلفات شهرسازی تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری صبح جمعه در نشست هماهنگی حوزه شهرسازی شهرداری بوشهر با تأکید بر تسهیل فرآیندهای اداری و صدور مجوزهای ساخت‌وساز، خواستار ایجاد یک نظام شفاف و کارآمد برای کاهش پیچیدگی‌های موجود در مسیر ساخت مسکن شد.

وی با اشاره به اهمیت تسریع در رسیدگی به درخواست‌های شهروندان برای ساخت و ساز، اظهار داشت: کارشناسان شهرسازی باید به‌عنوان گره‌گشا عمل کرده و با رفع موانع موجود، مسیر توسعه شهری و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان را هموار سازند.

شهردار بوشهر بر ضرورت برخورد قاطع با تخلفات حوزه شهرسازی تأکید کرد و افزود: ارائه تخفیف‌های و مشوق‌های ویژه، به‌عنوان یکی از ابزارهای مدیریتی، می‌تواند در تسهیل فرآیندهای صدور مجوزهای ساخت‌وساز نقش بسزایی داشته باشد.

وی بر لزوم تشکیل جلسات کارشناسی و مدیریتی برای بررسی دقیق مسائل و چالش‌های موجود در حوزه شهرسازی تأکید کرد و گفت: تدوین راهکارهای عملی و ارائه پیشنهادات تخصصی از سوی کارشناسان می‌تواند به بهبود فرآیندهای اجرایی و افزایش رضایتمندی شهروندان منجر شود.

حیدری با اشاره به اهمیت همکاری بین بخشی در شهرداری بوشهر، از تمامی مدیران و کارشناسان خواست تا با همت و تلاش مضاعف، روند خدمت‌رسانی به شهروندان را بهبود بخشند و با رویکردی جهادی، به ارتقای کیفیت زندگی و توسعه پایدار شهری کمک کنند.