تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778500
شناسه : 3778500
تاریخ :
استاندار بوشهر به دیدار خانواده‌های شهیدان بیژنی رفت اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر همراه با تعدادی از مسئولان با خانواده های شهیدان حسن و غلامرضا بیژنی دیدار کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح جمعه در دیدار با خانواده‌های شهیدان حسن و غلامرضا بیژنی اظهار کرد: امنیت و آرامش کنونی کشور ما مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگری خانواده‌های آنان است.

وی با بیان اینکه همه ما باید قدردان خانواده‌های شهدا باشیم تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات خانواده‌های شهدا استفاده شود.

استاندار بوشهر در این دیدار از صبر و استقامت همسران و فرزندان شهدا و فداکاری ایشان تجلیل کرد.

احمد محمدی زاده، استاندار بوشهر به همراه نعمت الله غلامپور مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان بوشهر و مسئولان استانی، با خانواده‌های شهیدان حسن و غلامرضا بیژنی دیدار کرد.

شهید حسن بیژنی از فرماندهان ناوتیپ ۱۳ امیرالمومنین (ع) و در کسوت فرماندهی گردان امام حسن (ع) واقع در جزیره مجنون، در نبرد جانانه با کفار بعثی به آرزوی دیرینه خود که شهادت در راه خداوند بود نائل آمد و جسم پاکش در سال ۱۳۷۴ شناسایی و به وطن بازگشت و در روستای خیارزار دشتستان آرام گرفت.

شهید غلامرضا بیژنی، عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۶۷ در جزیره مجنون به شهادت رسید و در سال ۹۴ پیکر پاکش به وطن بازگشت و در کنار برادر شهیدش به خاک سپرده شد.