تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778494
شناسه : 3778494
تاریخ :
ممنوعیت فروش نان به اتباع در بردسیر تکذیب شد اقتصاد ایران: دادستان شهرستان بردسیر در رابطه با انتشار خبری مبنی بر «ممنوعیت فروش نان به اتباع بیگانه» در این شهرستان، گفت: فروش نان در نانوایی‌های آزاد پز در سطح شهر برای اتباع بلامانع است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، عماد بنی اسد افزود: با توجه نارضایتی مردم از شلوغی صف‌های نانوایی (عرضه نان یارانه‌ای) در سطح شهر، دستوری صادر شده است که اتباع برای تهیه نان یارانه‌ای از نانوایی‌های تعیین شده در اردوگاه نگهداری اتباع که از آرد یارانه‌ای استفاده می‌کنند و به قیمت دولتی نان تهیه کنند.

وی اظهار کرد: علاوه بر توزیع نان یارانه‌ای در نانوایی‌های پیش‌بینی شده در اردوگاه، فروش نان در نانوایی‌های آزاد پز در سطح شهر برای اتباع بلامانع است.

بنی اسد افزود: این دستور صرفاً مربوط به نانوایی‌های عرضه نان یارانه‌ای در سطح شهر به منظور جلوگیری از ازدحام صف نانوایی بوده و ۳ نانوایی داخل اردوگاه را شامل نمی‌شود، ضمن اینکه با توجه به تأمین نان یارانه‌ای مورد استفاده آنها که تکافوی مصرف آن‌ها را می‌کند نیازی به اینکه اتباع از نانوایی‌های سطح شهر استفاده کنند، نیست.

دادستان بردسیر همچنین دستور جمع‌آوری بنر فوق که در محل عرضه نان در ۲ نانوایی در سطح شهر بدون ذکر توضیحات نصب شده بود را صادر کرد و گفت: متأسفانه در بیان دستور قضائی و چاپ این بنر کج سلیقگی صورت گرفته و متن کامل اطلاعیه آورده نشده بود.