تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778492
شناسه : 3778492
تاریخ :
ساختمان مدرسه عصمت بوشهر نوسازی می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: ساختمان مدرسه عصمت بوشهر نوسازی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدرسه عصمت بوشهر از سوی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر تحویل آموزش و پرورش شده بود و از ۱۰ سال قبل این فضای آموزشی به بخش خصوصی اجاره داده شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با بیان اینکه این فضای آموزشی قدیمی با قدمت ۴۰ ساله ناایمن بود و هیچ دانش‌آموزی در آن تحصیل نمی‌کرد، افزود: از ۲ ماه پیش به‌دلیل اختلافات حقوقی در زمینه کاربری مدرسه و اجرایی نشدن نیت واقف و بازگشت این مکان به مجموعه اوقاف و امور خیریه استان بوشهر تصمیم‌گیری شد.

وی اضافه کرد: این فضای آموزشی دولتی نبود و ۲ ماه قبل این مکان برای نوسازی و بازسازی تحویل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر شده بود.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه کاربری این مکان تغییر نمی‌کند ادامه داد: این فضای آموزشی از سوی آموزش و پرورش بوشهر مدیریت نمی‌شد ولی به مردم قول داده می‌شود کاربری این مکان، همان آموزشی باقی بماند، ولی برای ساخت این فضای آموزشی باید با آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر هماهنگی شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گفت: تخریب این ساختمان در آستانه سال تحصیلی جدید زمان مناسبی نیست و من هم معتقدم پس از تصمیم‌گیری نهایی برای ساخت آن، باید با هماهنگی تخریب صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا فردا شنبه جلسه‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل می‌شود.