تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778474
شناسه : 3778474
تاریخ :
عملیات احداث ساختمان بهزیستی کهگیلویه کلنگ زنی شد اقتصاد ایران: دهدشت_ رییس بهزیستی کهگیلویه، گفت: عملیات احداث ساختمان جدید بهزیستی با اعتبار اولیه ای بالغ بر یک میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان کلنگ زنی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اصغر شکرایی زاده، در حاشیه کلنگ زنی ساختمان جدید بهزیستی کهگیلویه که با حضور نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار برگزار شد، افزود: عملیات احداث ساختمان جدید بهزیستی این شهرستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی آغاز شده است.

رئیس بهزیستی کهگیلویه اعتبار پروژه در فاز اول را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این مقدار از محل اعتبارات استانی تأمین شده است.

شکرایی ادامه داد: مبلغ ۸ میلیارد تومان از محل سفر دوم ریاست جمهوری و تملک دارایی‌ها نیز مصوب شده است.

وی تصریح کرد: این پروژه با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۴ در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع در سه طبقه به بهره برداری خواهد رسید.

شکرایی زاده گفت: طبقه اول این ساختمان به بخش حمایتی اختصاص خواهد یافت، طبقه دوم به ساختمان مدیریت و اداری و طبقه سوم نیز به بخش خانه تلاش و مرکز مراقبت‌های اجتماعی تعلق خواهد داشت.

وی تاکید کرد: هدف از این پروژه، بهبود کیفیت خدمات بهزیستی و افزایش توانمندی‌ها در ارائه خدمات به مردم منطقه است.

رئیس بهزیستی کهگیلویه ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همدلی همه مسئولان و مردم، این پروژه به زودی به ثمر برسد و بتوانیم خدمات بهتری به جامعه هدف ارائه دهیم.