تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3778469
شناسه : 3778469
تاریخ :
کنایه استقلال به پرسپولیس/ به ارکان قضائی شکایت می کنیم اقتصاد ایران: باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد بابت اضافه شدن سهمیه بازیکن خارجی به برخی از تیم ها به ارکان قضائی شکایت خواهد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه استقلال، بعد از رعایت نشدن قوانین جذب بازیکنان خارجی و اضافه شدن غیرقانونی سهمیه خارجی از سوی برخی تیم‌ها و زمینه سازی رسانه‌ای از سوی برخی جهت گسترش دامنه تخلفات، باشگاه استقلال مراتب اعتراض و شکایت خود را از این تخلف آشکار به سازمان لیگ و ارکان قضائی فدراسیون فوتبال ارائه داد.

این موضوع که تخلف آشکار از سوی برخی تیم‌ها شمرده می‌شود، نه تنها منجر به رقابت نابرابر، بلکه منجر به احساس ایجاد فضای نابرابر بودن تیم‌ها نزد قانون می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، طی روزهای اخیر مسئولان فدراسیون فوتبال موافقت کردند که نام «اوستون ارونوف» در سهمیه زیر ۲۵ سال پرسپولیس قرار گیرد و در رابطه با نبیل باهویی دیگر بازیکن خارجی فصل گذشته پرسپولیس نیز گفته می‌شود که سهمیه خارجی‌های این تیم حفظ خواهد شد و به دلیل دقایق کمی که باهویی به میدان رفته است سهمیه ای از پرسپولیس کسر نمی‌شود.