تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778466
شناسه : 3778466
تاریخ :
هفته وحدت ابتکار نظام اسلامی/ ولایت نجات دهنده است اقتصاد ایران: ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران هفته وحدت را از ابتکارات نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: وحدت ملی و بین ادیانی مساله مهم است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: انسان باید پاک و بی‌گناه زندگی کنند و آن را همیشه در سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه ساری با تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و گرامی داشت هفته وحدت، هفته وحدت را یکی از بهترین ابتکارات نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت وحدت و وفاق ملی برای ما بسیار مهم است.

وی با تاکید بر اینکه باید به وحدت در چند سطح از جمله ملی توجه کنیم، افزود: در درون کشور اقوام، احزاب و مذاهب مختلف وجود دارد که باید با یکدیگر وحدت داشته باشند.

امام جمعه ساری شعار وفاق ملی مطرح شده از سوی ریاست جمهوری را خوب توصیف کرد و گفت: به بهانه وفاق ملی نباید اجازه دهیم که برخی عناصر ناباب و دخیل در فتنه‌ها دوباره به صحنه برگردند.

نماینده ولی فقیه استان مازندران بر لزوم وجود وحدت بین امت اسلامی تاکید کرد و گفت: همه مسلمانان جهان امت واحده بوده و باید با یکدیگر متحد باشند و در کنار مردم غزه برای مقابله با صهیونیست‌های غاصب باشند و و همه مستضعفان جهان باید وحدت داشته باشند.

وی وحدت بین ادیانی را از دیگر مسائل ذکر کرد و گفت: خداوند منادی وحدت بین ادیان است.

امام جمعه ساری به میزبانی استان مازندران از اعضای هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ایران اشاره و اضافه کرد: اتاق بازرگانی با مشارکت مردم برای رفع مشکلات فرارویی باید برنامه‌ریزی داشته باشد و اقتصاد باید با محور تعاونی و خصوصی با مشارکت مردم برنامه‌ریزی شود زیر اقتصاد دولتی و نفتی درست نیست و برای رشد و توسعه مازندران باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران سالروز آغاز امامت و ولایت منجی عالم بشریت را تبریک گفت و افزود: نظام و حاکمیتی که می‌تواند بشر را نجات دهد از جنس ولایت است و حاکمیتی که از جنس ولایت باشد معرکه و طوفان به پا می‌کند و طوفان پیروزی انقلاب اسلامی در این برهه در تاریخ بی‌نظیر بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد که انشالله به زودی شاهد طوفان محو اسرائیل و نجات مردم غزه خواهیم بود.