تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778428
شناسه : 3778428
تاریخ :
دشمن می خواهد با جنگ ترکیبی ملت ایران را از انقلاب دور کند اقتصاد ایران: کرمان_ جانشین فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان گفت: امروز دشمن به جنگ ترکیبی روی آورد و تلاش می‌کند ملت ایران را به ناامیدی سوق دهد تا از انقلاب وهدف اصلی خود دورشوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ناخدا علیرضا زهد جلالی، صبح جمعه در مراسم صبحگاه عهد سربازی که به مناسبت آغاز سالروز امامت و ولایت حضرت امام زمان (عج) با حضور ناویان وظیفه و فرماندهان مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان برگزار شد افزود: دشمنان طی بیش از چهار دهه گذشته انواع توطئه‌ها و هجمه‌ها را علیه نظام اسلامی و ملت ایران اجرا کرده‌اند و حتی در جنگ ۸ ساله که بر ملت و کشور ایران اسلامی تحمیل کرده بودند مفتضحانه شکست خوردند و نتوانستند به پیروزی برسند.

وی افزود: امروز دشمن به جنگ ترکیبی روی آورده و تلاش می‌کند ملت ایران را به ناامیدی سوق دهد تا از انقلاب و هدف اصلی خود دور شوند.

وی با بیان اینکه ملت ایران هوشیار و بیدار هستند و همیشه با همدلی و انسجام، دشمن را در هر حرکت خصمانه شکست دادند گفت: ملت امام زمانی ما پشتیبان نیروهای نظامی و مسلح بوده و هستند و قصد و غرض دشمن هدف قراردادن نظام اسلامی و ایران است و نمی‌دانند ایرانیان باغیرت اجازه دخالت به هیچ بیگانه و سلطه گری را نخواهند داد.