تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3778365
شناسه : 3778365
تاریخ :
بابت کیفیت بد زمین بازی ایران - قرقیزستان عذرخواهی می کنم اقتصاد ایران: وزیر ورزش و جوانان گفت: حق مردم این است که زمین خوب داشته باشند و بابت برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در یک زمین با کیفیت بد از مردم عذرخواهی می کنم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد دنیامالی در خصوص برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قرقیزستان در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در زمین ورزشگاه فولادشهر اصفهان که کیفیت خوبی نداشت، اظهار داشت: در این خصوص عذرخواهی می‌کنم حتماً انتقاداتی که مردم داشتند درست بود حقشان است و ما نباید چنین شرایطی را می‌داشتیم.

او ادامه داد: به مردم قول می‌دهم که حتماً زمین‌های مرتب و استادیوم‌های خوب خواهیم داشت. همین هفته یکی از جلساتی که دارم در مورد چند استادیومی است که مسابقات لیگ برتر در آن برگزار می‌شود. کار حرفه ای من ساخت و ساز و توسعه و کارهای عمرانی است، ما ابتدا باید داشته‌های خودمان را قدر بدانیم و بعد به فکر توسعه فضای جدید باشیم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: ورزشگاه آزادی ثروت ملی است، همچنین ورزشگاه‌هایی مانند تختی، ورزشگاه تبریز (یادگار امام (ره))، ورزشگاه شهید وطنی در قائم شهر و ورزشگاه مرحوم قایقران انزلی هم از ثروت‌های کشور به حساب می آیند. بالاخره این موارد بحث‌هایی است که ما باید از ظرفیت‌های خودمان استفاده کنیم البته دنبال توسعه هم هستیم و انشاالله برنامه‌های توسعه خودمان را پس از تصویب در دولت اعلام خواهیم کرد.