تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778357
شناسه : 3778357
تاریخ :
فعالیت دوباره آبنمای موزیکال باغ موزه دفاع مقدس همدان اقتصاد ایران: همدان ـ رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از فعالیت دوباره آبنمای موزیکال همدان به همت شهرداری خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود رجبی اظهار کرد: آبنمای موزیکال و پروجکشن باغ موزه دفاع مقدس به همت شهرداری منطقه یک همدان بازسازی و آماده بهره‌برداری شده است.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری همدان خاطر نشان کرد: امسال در هفته دفاع مقدس اکران نمایش آبنما برای عموم شهروندان و مسافران همدان اجرایی خواهد شد.

رجبی در ادامه یادآور شد: سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری در خصوص استمرار فعالیت و حفظ و نگهداری این افزونه گردشگری در شهر همدان مسئولیت دارد تا با تولید محتوای فاخر از این امکان خلاقه برای تعالی گردشگری مقاومت و گردشگری شهری برای همگان به ارائه خدمت بپردازد.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری همدان تاکید کرد: همکاری شهرداری همدان با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برای فعالیت در زمینه گردشگری مقاومت را با انجام برنامه‌های مشترک و تعاملی با هدف معرفی دستاوردها و فعالیت‌های استان همدان در عرصه دفاع مقدس و نبرد در جبهه حق علیه باطل پیگیر هستیم.

وی در پایان از مشارکت در اجرای تورهای گردشگری مقاومت، اجرای برنامه تقدیر از پیشکسوتان ایثار، جهاد و شهادت و همچنین رونمایی از آبنمای موزیکال دریاچه باغ موزه دفاع مقدس را از جمله اقدامات شهرداری همدان در هفته دفاع مقدس خبرداد.