تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778336
شناسه : 3778336
تاریخ :
وقوع انقلاب اسلامی یک بیعت تاریخی با امام زمان(عج) بود اقتصاد ایران: قم- تولیت آستان مسجد جمکران گفت: وقوع انقلاب اسلامی یک بیعت بی نظیر و تاریخی با امام زمان بود و بیعتی جمعی که تاریخ بشریت بعد از صدر اسلام مثل آن را ندیده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی اکبر اجاق نژاد صبح جمعه در آئین عهد سربازی که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: این اجتماع عظیم و با شکوه نیروهای نظامی و سپاه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی برای تجدید بیعت با حضرت ولی عصر شکل گرفته است.

تولیت آستان مسجد مقدس جمکران بیان کرد: همه آمده‌ایم تا با مولایمان مهدی فاطمه بیعت خود را تجدید کنیم ضمن اینکه ما ملت ایران قبلاً با حضرت ولی عصر عهد بسته‌ایم و بیعت جانانه کرده‌ایم و در این راه هزاران شهید داده‌ایم و در بیعت خودمان مردانه ایستاده‌ایم.

حجت الاسلام اجاق نژاد ابراز کرد: وقوع انقلاب اسلامی یک بیعت بی نظیر و تاریخی با امام زمان بود، بیعتی جمعی که تاریخ بشریت بعد از صدر اسلام مثل آن را ندیده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما آنقدر بنیادین بوده و در سمت درست تاریخ قرار داشت که تحولات آینده تاریخ را تحت تأثیر خود قرار داده است.

تولیت آستان مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: بیعت جمع عظیم ایرانیان با امام زمان در سال ۵۷ متوقف نماند، بلکه امروز بیشتر از دیروز متجلی شد و به بروز و ظهور رسید و جمهوری اسلامی توانست دایره بیعت کنندگان با امام زمان را به خارج از مرزهای کشور گسترش دهد.

حجت الاسلام اجاق نژاد تصریح کرد: امروز ملت‌های جهان از آستان مقدس مسجد جمکران صبحگاه نظامی متفاوتی را نظاره می‌کنند که مهمترین نقطه تمایز این صبحگاه نظامی شما نیروهای مؤمن انقلاب و مکتبی هستید که آرمان زمینه سازی ظهور و سربازی برای امام زمان است.

وی اذعان کرد: امروز جهان در این اینجا شاهد گردهمایی نیروهای نظامی مقتدر جان بر کف و با ایمانی است که برای رقم زدن آینده وعده داده شده الهی آماده و همدل هستند.

تولیت آستان مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: این حضور باشکوه و دشمن کش و پر معنای نیروهای مسلح در مراسم امروز عهد سربازی آستان مقدس مسجد جمکران یک نشانه مهم از این است که انقلاب اسلامی در مسیر زمینه سازی ظهور گام‌های بلندی بر داشته است.

حجت اسلام اجاقی نژاد یادآور شد: کارنامه شما نیروهای مسلح و مجاهدان نظامی ایران از دفاع مقدس تا عملیات وعده صادق سرشار از افتخار و اقتدار آفرینی برای امت اسلامی است و امروز شما بیش از گذشته نقطه امید مستضعفان و ستم دیدگان برای رهایی از ظلم و بی عدالتی مستکبران عالم هستید.

تولیت آستان مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: خادمان آستان مقدس مسجد جمکران که بیش از هزار سال اولیا الهی در آن عبادت مخلصانه انجام داده‌اند، دعا گوی شما فرماندهان افسران در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل جلاد و هم پیمانانش هستید.