تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3778220
شناسه : 3778220
تاریخ :
مصاف حساس سپاهان و ملوان/ تراکتور به دنبال صدر جدول اقتصاد ایران: هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با دیدار حساس دو تیم سپاهان و ملوان آغاز خواهد شد و مازیار زارع بار دیگر رو در روی سپاهان در اصفهان قرار می گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه ۲۳ شهریور با انجام ۳ بازی آغاز خواهد شد و در مهم‌ترین دیدار تیم‌های سپاهان و ملوان که در جایگاه اول و سوم جدول قرار دارند در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم می‌روند.

سپاهان - ملوان

تیم‌های سپاهان و ملوان در حالی رو در روی هم قرار می‌گیرند که شاگردان ژوزه مورایس هر ۳ دیدار گذشته خود در فصل جدید را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و در طرف مقابل هم تیم ملوان شروع خوبی در لیگ برتر داشته و از مجموع ۳ بازی توانسته به دو پیروزی و یک تساوی دست یابد تا پس از سپاهان و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم تراکتور در رده سوم جدول قرار گیرد.

ملوان در حالی بار دیگر و همراه با مازیار زارع رو در روی سپاهان در اصفهان قرار می‌گیرد که آخرین باری که ملوان با هدایت زارع مقابل سپاهان در اصفهان به میدان رفت منجر به تساوی یک بر یک شد و همین تساوی برابر ملوان در فصل بیست و دوم باعث شد تا جام قهرمانی از دست شاگردان مورایس دور شود.

در فصل گذشته یک پیروزی سهم ملوان و یک پیروزی نیز سهم سپاهان شد همچنان در جام حذفی نیز سپاهان موفق به شکست ملوان شد. علاوه بر این سپاهانی‌ها پس از ۱۱ سال طلسم نبردن در انزلی را شکستند و توانستند ملوان را شکست دهند.

نکته مهم این بازی، در اختیار داشتن تمامی بازیکنان سپاهان است و با ثبت قرارداد مهدی لیموچی، استیون انزونزی و ابوبکر کامارا، مورایس تمامی بازیکنان خود را در اختیار دارد. در این بازی سیاوش یزدانی مدافع سپاهان به دلیل مسائل انضباطی تنها غایب سپاهان است. این بازی از ساعت ۱۸:۴۵ و در ورزشگاه فولادشهر و با حضور سیستم داور ویدویی VAR برگزار می‌شود.

مصاف حساس سپاهان و ملوان/ تراکتور به دنبال صدر جدول

شمس آذر - استقلال خوزستان

استقلال خوزستان در حالی رو در روی شمس آذر قرار می‌گیرد که شاگردان «میودراک بوژوویچ» در هفته سوم با شکست استقلال تهران توانستند به اولین پیروزی خود در فصل بیست و چهارم دست یابند و با روحیه خوبی رو در روی شمس آذر قرار می‌گیرند. شاگردان سعید دقیقی تاکنون پیروزی کسب نکرده‌اند و به دنبال به دست آوردن نخستین پیروزی فصل خود در این بازی خانگی هستند.

این دو تیم تاکنون ۶ بازی به مصاف هم رفته‌اند که دو پیروزی سهم شمس آذر و یک پیروزی سهم استقلال خوزستان بوده و ۳ بازی هم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. این دیدار از ساعت ۱۸:۴۵ و با حضور سیستم داور ویدئویی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود.

مصاف حساس سپاهان و ملوان/ تراکتور به دنبال صدر جدول

تراکتور - ذوب آهن

تیم فوتبال تراکتور به دلیل خریدهایی که در نقل و انتقالات پیش فصل داشته به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود و تاکون شاگردان دراگان اسکوچیچ دو پیروزی و یک تساوی را در کارنامه خود در فصل بیست و چهارم ثبت کرده‌اند. ذوب آهن برای دومین فصل متوالی، محمد ربیعی را به عنوان سرمربی خود می‌بیند و این تیم هم تاکنون نه برد و نه شکستی را تجربه کرده و هر ۳ دیدار گذشته این تیم در فصل جدید با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

ربیعی در تیم ذوب آهن و در مصاف با تراکتور آمار ۱۰۰ درصد پیروزی در لیگ برتر را دارد و در فصل گذشته هر دو بازی رفت و برگشت به سود ذوب آهن خاتمه یافت. البته در جام حذفی فصل گذشته تراکتور موفق شد در ضربات پنالتی ذوب آهن را شکست دهد. این دو تیم تاکنون ۱۰ بار به مصاف هم رفته‌اند که ۴ پیروزی سهم تراکتور و ۳ پیروزی نیز از آن ذوب آهن بوده و ۳ دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

این دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.