تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3778214
شناسه : 3778214
تاریخ :
کاظمی به دغدغه ها و مشکلات فرهنگیان گوش داد اقتصاد ایران: بر اساس یکی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش، قرار است فرهنگیان، بدون واسطه با وزیر و مسئولان ارشد وزارتخانه، دیدار و گفت و گو می کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش به منظور اجرای سیاست‌های دولت چهاردهم و با هدف ارتباط مؤثر با سطح جامعه و بررسی دغدغه‌های جامعه فرهنگیان با تعدادی از فرهنگیان دیدار کرد.

در این دیدار وزیر آموزش و پرورش به همراه تعدادی از معاونین با شنیدن مشکلات و مسائل مراجعان، دستورات لازم برای رفع موانع و مشکلات را صادر کرد.

در این جلسه مراجعه کنندگان درخواست‌های خود را ارائه کردند و وزیر آموزش و پرورش نیز به توضیحات و دغدغه‌های آنها گوش و دستوراتی صادر کرد.

در این جلسه که با حضور فرهنگیانی از نقاط مختلف کشور برگزار شد، مشکلات استخدامی، جذب و نگهداشت نخبگان، درخواست کمک دانش آموز نخبه از وزیر برای تسهیل امور مربوطه، طرح آموزش قرآنی یک معلم، معترضان به کد ۱۹، انتقال و جابجایی، بکارگیری نیروها و بررسی مشکلات نمایندگان معلمان مأمور خارج از کشور و…، موضوعاتی مطرح کردند.

در این جلسه اعضای شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش که با درخواست‌های این فرهنگیان مرتبط بودند نیز حضور داشتند که پس از دستور وزیر آموزش و پرورش مسئله مراجعه کننده را پیگیری کردند.

دیدار مردمی با وزیر آموزش و پرورش یکی از برنامه‌های ثابت و مهم این وزارتخانه خواهد بود تا از این طریق فرهنگیان، مستقیم و بدون واسطه با وزیر آموزش و پرورش و مسئولان ارشد آموزش و پرورش دیدار و گفت و گو کنند.