تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3778209
شناسه : 3778209
تاریخ :
سورپرایز نقل و انتقالاتی پرسپولیس با خرید یک ستاره خارجی اقتصاد ایران: روز شنبه جلسه سرنوشت‌سازی برگزار خواهد شد که احتمالا نقل و انتقالات پرسپولیس را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: سه روز بعد از اینکه باشگاه پرسپولیس در خبری رسمی از پایان نقل و انتقالات این تیم با جذب سعید مهری و لوکاس ژوآئو خبر داد، حالا معادلات مقرراتی نقل و انتقالات ایران تحولات جدیدی را پشت سر گذاشته که اثر خود را در نقل و انتقالات مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر هم خواهد گذاشت، جایی که با خروج اوستون اورونوف از لیست بزرگسالان و همچنین اضافه‌شدن یک سهمیه خارجی، جا برای خرید بازیکن باز شده است.

پرسپولیس تا پیش از این 21 بازیکن بزرگسال را داشت و حالا با انتقال اورونوف به لیست زیر 25 ساله، فهرست بزرگسالان این تیم تکمیل شده است. با این حال باشگاه پرسپولیس در تلاش است که قرارداد سینا اسدبیگی را فسخ کند تا به این ترتیب نقل و انتقالات باشگاه به استقبال یک خرید نهایی نیز برود.

باشگاه پرسپولیس هفته گذشته با توجه به تکمیل لیست بزرگسالان و همچنین سقف بودجه و استفاده از تمام ظرفیت خرید در سهمیه خارجی، نقل و انتقالات را پایان یافته تلقی کرده بود؛ اما حالا که سقف بودجه حدود 80 میلیارد تومان بالا رفته و همچنین زمزمه افزایش سهمیه خارجی وجود دارد، اوضاع هم متفاوت است.

پرسپولیس از ابتدای نقل و انتقالات تمام تلاش خود را انجام داد تا سهمیه سوخته نبیل باهوی را احیا کند؛ اما با مخالفت فدراسیون مواجه شد. حالا و بعد از اعتراض پرسپولیس به افزایش سقف بودجه، به نظر می‌رسد فدراسیون قصد دارد یک سهمیه خارجی اهدا کند تا به این ترتیب پرسپولیس را هم به نقل و انتقالات بازگرداند و آنها را کمی راضی کند.

بر اساس شنیده‌ها، جلسات پیرامون افزایش سهمیه خارجی یا احیای سهمیه نبیل باهوی، روز شنبه برگزار خواهد شد و در عین حال باشگاه پرسپولیس برای فسخ قرارداد سینا اسدبیگی، جلسه خود را برگزار خواهد کرد تا به این ترتیب سرخپوشان آماده یک خرید نهایی شوند.

سورپرایز نقل و انتقالاتی پرسپولیس با خرید یک ستاره خارجی

گزارش خبرنگار ما از باشگاه پرسپولیس، از علاقه کارلوس گاریدو به یک بازیکن سرشناس خارجی حکایت دارد و این موضوع را به مدیران باشگاه نیز اطلاع داده تا روند بررسی‌ها برای شروع مذاکرات آغاز شوند که البته با توجه به آزادسازی یک میلیون دلاری سقف بودجه، جذب این بازیکن برای باشگاه امکانپذیر خواهد بود.

همچنین به نظر می‌رسد بازیکن موردنظر کارلوس گاریدو نظر مثبت اولیه را برای حضور در لیگ ایران و پرسپولیس داده تا قرمزها امید زیادی به جذب او به عنوان آخرین خرید نقل و انتقالات تابستانی داشته باشند.

البته نام این بازیکن فعلا محفوظ است؛ اما در روزهای آینده و به خصوص بعد از بازی با الاهلی عربستان، احتمال دارد که پرسپولیس بازیکن جدیدی را جذب کند که مشکلات موجود در این تیم را کاملا مرتفع خواهد کرد.

البته در بررسی پرونده بازیکن اضافه پرسپولیس، تنها اظهارنظر رسمی مربوط به منصور قنبرزاده است که در نشست خبری خود مطرح کرد. او در این مصاحبه گفت که یک سهمیه (داخلی و خارجی) باید به تمام تیم‌های لیگ برتر اضافه شود؛ اما در عین حال او گفته که پرونده نبیل باهوی هم به ایفمارک ارجاع شده است.

 

پ