تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778182
شناسه : 3778182
تاریخ :
وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی در «سیراف» مثال زدنی است اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه سیراف گفت: در شهر سیراف وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی مثل زدنی است، ما اهل شعار نیستیم و این را در عمل نشان دادیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام صادق عاشوری پنجشنبه شب در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته وحدت بخش سیراف گفت: هفته وحدت سرمایه و گنجینه‌ای است که باید از فرصت آن استفاده کرد و مغتنم شمرد.

امام جمعه بخش سیراف افزود: در هفته وحدت باید راه‌های تقویت کننده وحدت بین مسلمانان را شناسایی کنیم و از این ظرفیت بهره ببریم.

وی ادامه داد: هفته وحدت علاوه بر برافراشتن پرچم اسلام مایه ناامیدی و یاس دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی گفت: نبی مکرم اسلام (ص) منادی و مظهر وحدت مسلمانان است و دین اسلام بر اتحاد و یکپارچگی و پرهیز از تفرقه تاکید می‌کند.

امام جمعه بخش سیراف به بیان اینکه دشمنان منتظر فرصت هستند که از هر حادثه‌ای اختلاف افکنی و فتنه انگیزی به وجود بیاورند، یادآور شد: نماز خواندن مقام معظم رهبری بر پیکر شهید هنیه اتحاد و همدلی میان ایران و جبهه مقاومت را به نمایش گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین مسئولیت‌های سیاسی و اجتماعی ما امروز حفظ و تقویت وحدت است، افزود: در شهر سیراف وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی مثال زدنی است، ما اهل شعار نیستیم و این را در عمل نشان دادیم.

امام جمعه بخش سیراف تصریح کرد: برنامه‌های هفته وحدت در بخش سیراف باید بهتر از هر سال برگزار شود.