تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778141
شناسه : 3778141
تاریخ :
نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بوشهر برپا می شود اقتصاد ایران: بوشهر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از راه‌اندازی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا خبر داد و گفت: این نمایشگاه با ۱۵۰ غرفه محصولات مختلف تولیدی در صنوف مختلف به مدت ۹ روز برپا است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: با هدف دسترسی آسان مردم با قیمت مناسب به کالاهای مورد نیاز خود نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در نمایشگاه بین‌المللی بوشهر از امروز آغاز به‌کار کرد.

وی هدف از این نمایشگاه در آستانه سال تحصیلی جدید را عرضه ملزومات دانش‌آموزان و دانشجویان ارزان‌تر از بازار اعلام و بیان کرد: در کنار عرضه کیف و کفش، نوشت‌افزار، لباس دانش‌آموزان، دیگر محصولات غذایی از جمله تولیدات سنتی مورد نیاز مردم نیز عرضه می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر مدت راه‌اندازی نمایشگاه پاییزه در بوشهر را ۹ روز دانست و خاطرنشان کرد: نمایشگاه یاد شده تا ۳۰ شهریور ماه برپا است و در مجموع ۱۵۰ غرفه در نمایشگاه پاییزه بوشهر فعالیت می‌کنند.

باستین با بیان اینکه ۱۵ غرفه در اختیار زنان سرپرست خانواده‌ها تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله بنیاد شهید، بهزیستی و کمیته امداد استان بوشهر برای عرضه پوشاک عفاف و حجاب می‌گیرد گفت: هزینه اجاره غرفه‌ها برای صنوف و تولیدی‌های استان بوشهر در راستای حمایت از آنان نیم بها تعیین شده است.

وی ادامه داد: سایر افراد که به‌صورت مستقیم محصولات از تولیدی‌ها در نمایشگاه پاییزه عرضه می‌کنند و در اختیار مردم قرار می‌دهند و به قیمت کارخانه عرضه می‌شود معاف از پرداخت اجاره غرفه هستند و غرفه‌های عرضه محصولات رایگان در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه قیمت‌گذاری کالای عرضه شده در نمایشگاه توسط سازمان صمت، اتاق اصناف و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان انجام می‌شود گفت: قیمت محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود حداقل ۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار مرکز شهر بوشهر است.