تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778136
شناسه : 3778136
تاریخ :
بزرگترین اجتماع قرآنی جهان اسلام در حرم رضوی به کار خود پایان داد اقتصاد ایران: مشهد- بزرگترین اجتماع قرآنی جهان اسلام همزمان با آغاز امامت منجی عالم بشریت در حرم مطهر رضوی به کار خود پایان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه پنجشنبه همزمان با آغاز امامت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) و نیز ایام میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) بزرگترین اجتماع قرآنی جهان اسلام در صحن پیامبر اعظم حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این برنامه که پس از نماز مغرب و عشا و قرائت زیارت امین الله برگزار شد، مجریان برنامه تلویزیونی محفل شامل «رضوان درویش» از کشور سوریه و «حسنین الحلو» از کشور عراق، همچنین «حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان»، «احمد ابوالقاسمی» و «حامد شاکرنژاد» نیز حضور داشتند.

زائران بارگاه منور رضوی با شعار «مرگ بر اسرائیل» و «لبیک یا غزه» از جانبازان سرزمین فلسطینی استقبال کردند تا در این جشن بزرگ یاد مظلومیت مردم فلسطین را نیز گرامی داشته شود.

این مراسم با همخوانی و حضور پرشور مردم مؤمن و ولایتمدار در بزرگترین محفل قرآنی جهان اسلام در حرم‌مطهر رضوی همراه بود.

در ادامه صلوات خاصه امام رضا (ع) توسط حامد شاکر نژاد در بزرگترین محفل قرآنی جهان اسلام صحن پیامبر اعظم (ص) حرم‌مطهر رضوی قرائت شد.

همچنین تلاوت جمعی قرآن کریم با حضور قاریان مطرح حامد شاکرنژاد، احمد ابوالقاسمی، حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان، رضوان درویش و حسنین حلو بخشی از برنامه اجتماع قرآنی بود.

در این مراسم مدیحه سرایی و ذکر سلام و صلوات بر پیغمبر خاتم (ص) توسط رضوان درویش و همخوانی زائران حضرت در بزرگترین محفل قرآنی جهان اسلام انجام شد.

در این اجتماع بزرگ همخوانی نوای (ای صفای قلب زارم) با حضور هزاران‌نفر از زائران در بزرگ‌ترین محفل قرآنی جهان اسلام همراه بود.

همچنین ذکر توسل به امام زمان (عج) با حضور هزاران نفر از زائران در بزرگترین محفل قرآنی جهان اسلام از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در این اجتماع چند دعا با زبان کودکانه فاطمه تسنیم و ذکر «الهی آمین» هزاران نفر از زائران و مجاوران رضوی انجام شد.