تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3778135
شناسه : 3778135
تاریخ :
دومینوی استعفاهای نظامیان صهیونیست ادامه دارد اقتصاد ایران: بعد از استعفای فرمانده یگان جاسوسی ارتش اسرائیل، رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل نیز به دنبال استعفاست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه تلویزیونی کان رژیم اسرائیل امروز پنجشنبه گزارش داد که «هرتزی هالوی»، رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل ماه دسامبر آینده از سمت خود استعفا خواهد کرد.

امروز همچنین سرتیپ «یوسی شارئل»، فرمانده یگان 8200 در بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم اسرائیل استعفای خود را به «هرتزی هالوی»، رئیس ستاد کل ارتش رژیم تحویل داد و رسما استعفا کرد.

این چندمین بار است که نظامیان رژیم اسرائیل به دلیل ناکامی و شکست‌های خود در قبل از عملیات طوفان الاقصی و نیز بعد از آن، از سمت خود استعفا می‌کنند.

با این حال، استعفای نظامیان رژیم اسرائیل صرفا به دلیل عملکرد خودشان نیست بلکه به دلیل اختلافات آن‌ها با رهبران و تصمیم گیران سیاسی این رژیم و در رأس آن‌ها، بنیامیان نتانیاهو است. هم‌اکنون نتانیاهو و وزیر جنگ او دچار اختلافات شده‌اند.

اخیرا رون به یاشای، خبرنگار مسایل نظامی روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارشی مفصل فاش کرد افسران عالی‌رتبه ارتش اسرائیل با متهم کردن بنیامین نتانیاهو ووزرای کابینه‌اش به عدم تصمیم گیری در رابطه جلوگیری با افزایش تنش در کرانه باختری تهدید کردند در صورت ادامه این روند استعفا خواهند کرد.

انتهای پیام/