تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778126
شناسه : 3778126
تاریخ :
مشکلات اقتصادی کشاورزان جنوب کرمان بر مسائل امنیتی تاثیرمی گذارد اقتصاد ایران: کرمان_نماینده مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کشاورزان جنوب کرمان در فصل برداشت محصول گفت: مشکلات اقتصادی کشاورزان بر مسائل امنیتی تاثیر می گذارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام سعیدی، عصر پنجشنبه در جمع اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این کمیسیون در سفر به جیرفت ظرفیت‌های جنوب استان کرمان را بررسی کرده و تهدیدات حوزه امینی را مورد بازدید قرار دادند.

وی افزود: مشکلات کشاورزی در جنوب استان کرمان از جمله مسائل مورد بررسی بود که کشاورزان با وجود زحماتی که متحمل می‌شوند در فصل برداشت با چالش جدی بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه وقتی کشاورز چالش داشته باشد و با مسائل اقتصادی مواجه شود این اتفاق می‌تواند بر مسائل امنیتی تأثیر بگذارد گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با گشت هوایی بر فراز هلیل رود نبود قطره‌ای آب را در این رودخانه دیدند و بسیار تعجب کردند که این رودخانه به این سرنوشت روبرو شده است و امیدواریم با تمهیداتی که اندیشیده می‌شود این مشکل حل شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: در جلسه شورای تأمین شهرستان‌های جنوبی نیز مسئولان در حوزه‌های مختلف امنیتی، انتظامی و قضائی مسائل خود را مطرح کردند.