تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778119
شناسه : 3778119
تاریخ :
درخواست اعزام بالگرد آب‌پاش برای اطفای حریق در کوه سالوک اقتصاد ایران: بجنورد_ فرماندار اسفراین گفت: جهت تسریع در خاموش کردن آتش درخواست بالگرد آبپاش برای کمک به خاموش کردن آتش و انتقال نیروها داریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم نوری پنج‌شنبه شب در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران به دلیل اعلام آتش سوزی منطقه سیاه خانه گریوان در کوه سالوک که در سالن جلسات فرمانداری اسفراین برگزار شد، با بیان اینکه بخشی از منطقه سالوک عصر پنج‌شنبه دچار آتش‌سوزی شده است گفت: در ساعات اولیه اعلام آتش سوزی با بررسی اولیه حادثه، تصمیماتی در راستای ایجاد هماهنگی بین حوزه‌های مرتبط گرفته شد که کلیه یگان‌های امدادی شهرستان و شهرهای همجوار برای مهار آتش به این منطقه اعزام شده‌اند و تلاش برای مهار آتش همچنان ادامه دارد.

فرماندار اسفراین از آماده‌باش کلیه دستگاه‌های خدمات رسان، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و کمک‌های مردمی و امداد هوایی برای کمک در مهار آتش سوزی خبر داد و افزود: ستاد مدیریت بحران شهرستان نیز به همراه نیروهای اداری و ستادی مجموعه خود در آماده باش کامل قرار داشته دارند.

وی گفت: به دلیل گستردگی آتش، چند تیم از محیط زیست، منابع طبیعی، هلال احمر و بسیج به علاوه نیروهای مردمی با تأمین اقلام اطفا به محل اعزام و در حال مهار آتش به ارتفاعات این پارک اعزام شده‌اند و تلاش برای مهار آتش همچنان ادامه دارد.

فرماندار اسفراین گفت: جهت تسریع در خاموش کردن آتش درخواست بالگرد آبپاش برای کمک به خاموش کردن آتش و انتقال نیروها داریم.