تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778112
شناسه : 3778112
تاریخ :
طرح هادی در ۳۱ روستای بهشهر اجرا شد اقتصاد ایران: بهشهر - فرماندار بهشهر گفت:طرح هادی در ۳۱ روستای شهرستان شامل بخش مرکزی و یانه سر اجرا شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر میرزایی شامگاه پنجشنبه پس از آئین افتتاحیه اجرای طرح هادی و آسفالت جاده دسترسی به روستای اظهار کرد: اجرای طرح هادی روستای فتکش با حمایت دولت و مشارکت مردم به بهره برداری رسید که موجب توسعه و بالندگی بیشتر در روستاها خواهد شد.

وی از مشارکت و همدلی روستا در اجرای طرح هادی تشکر و قدرانی کرد و افزود: خدمات به روستاها و مناطق محروم از دغدغه‌های مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

میرزایی با اشاره به خدمات و اعتبارات استانی و ریاست جمهور در روستای فتکش گفت: طرح هادی در ۳۱ روستای شهرستان بهشهر شامل ۱۳ روستای بخش مرکزی و ۱۸ روستا در بخش یانه سر اجرایی شد.

فرماندار بهشهر از خدمات دولت در امر گازرسانی و جاده گفت: از ۲۰ روستا ۱۲ روستا در بخش مرکزی و ۸ روستا در بخش یانه سر پروژه آسفالت داشتیم.

میرزایی با قدردانی از حمایت و همراهی بنیاد علوی، اداره کل گاز استان، بسیج سازندگی و مردم گفت: امروز شاهد بهره برداری از ۳ کیلومتر راه دسترسی و بیش از ۷۵۰ متر اجرای طرح هادی را در روستای فتکش بهشهر بودیم که نیاز منطقه بود و سال‌ها مردم در انتظار این جاده و آسفالت آن بودند.