تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778099
شناسه : 3778099
تاریخ :
فرهنگ و معارف انتظار باید در جامعه ترویج پیدا کند اقتصاد ایران: قم- رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین گفت: موکب‌ها باید به پایگاه‌های فرهنگی تبدیل شوند و فرهنگ و معارف انتظار بایستی در جامعه ترویج پیدا کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید احمدی عصر پنجشنبه در گردهمایی اربعینی‌ها در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: اربعین مهمترین و اساسی‌ترین مسأله حرکت جمعیت انبوه به سوی ائمه و بر حول و محور امام است.

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین بیان کرد: طی تاریخ حرکات زیادی شکل گرفته اما ویژگی حرکت اربعین مستثنی است و به همین برکت و عنایت صاحب عصر بالنده‌تر خواهد شد.

وی ابراز کرد: درباره اربعین روایات و دیدگاه‌های متعددی داریم و در بین اینچنین تعارضات قرائت صحیح و جامع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: حرکت عظیم اربعین نگاهی به آینده دارد و صرفاً در گذشته متوقف نیست و مقام معظم رهبری هم فرمودند که اربعین زمینه ساز تمدن نوین اسلامی است.

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین عنوان کرد: طلاب و روحانیون روح حاکم در اربعین را صیانت بخشیدند و مراجع و صدا و سیما و دستگاه‌های متولی هم تلاش کردند تا این حرکت حفظ شود که جای تحسین دارد.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: موکب‌ها باید به پایگاه‌های فرهنگی تبدیل شوند و فرهنگ و معارف انتظار بایستی در جامعه ترویج پیدا کند.