تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778076
شناسه : 3778076
تاریخ :
گلزار شهدای زاهدان به مناسبت هفته تعاون غبارروبی و عطر افشانی شد اقتصاد ایران: زاهدان_ به مناسبت هفته گرامیداشت تعاون، گلزار شهدای زاهدان غبار روبی و عطر افشانی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای زاهدان که با حضور مدیران و جمعی از پرسنل دستگاه های شورای هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان و فعالان بخش تعاون، عصر امروز پنج شنبه در محل گلزار شهدا برگزار شد، گفت: ما مسلمانان براساس اعتقادات مذهبی‌مان معتقدیم که شهدا زنده اند و نزد خدا، روزی می خورند برای همین به آنان متوسل می شویم تا شفاعت ما را در قیامت کرده و مسیر را برایمان هموار کنند.

خلیل احمد سلامی، بیان کرد: امروز به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون، در گلزار شهدای زاهدان گرد هم آمده ایم تا در بین افرادی که جان خود را در راه خدا، اسلام و حفظ کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کرده اند، تجدید عهد و پیمانی، ببندیم که راهشان را ادامه خواهیم داد.

وی ابراز امیدواری کرد: باید سیره شهدا و امام شهیدان را در زندگی خود جاری و ساری کنیم.

این مقام مسوول با تبریک هفته تعاون، گفت: باید همه در راستای ترویج فرهنگ تعاون که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست، در جامعه تلاش کنیم.

وی بیان کرد: تعاون، کاری مردمی بوده و هست و در استان نیز در دهه های اخیر کارهای جمعی و تعاونی زیادی انجام می شده اما برخی دخالت های بی مورد دولت، عامل کمرنگ شده این فرهنگ در جامعه شده است.

سلامی تاکید کرد: باید ضمن اجرایی کردن سیاست ها و برنامه های ابلاغی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برای رونق تعاون و فرهنگ آن در جامعه و خصوصاً استان سیستان و بلوچستان، تلاش کنیم.