تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778042
شناسه : 3778042
تاریخ :
مهمترین شاخصه شهدا دفاع از عزت اسلامی و اقتدار ملی است اقتصاد ایران: رودسر -امام جمعه لاهیجان گفت: مهمترین شاخصه شهدا دفاع از عزت اسلامی و اقتدار ملی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی عصر پنج شنبه در مراسم یادواره شهدای طول لات و آزارکی رحیم آباد رودسر اظهار کرد: هرکدام از این شهدا حلقه‌ای از یک زنجیره بزرگ شهیدان در تاریخ انبیا و بشریت هستند.

وی با بیان اینکه امروز یاد و نام شهدا نظام ما را بالنده و مقتدر کرده است، افزود: مهمترین شاخصه شهدا دفاع از عزت اسلامی و اقتدار ملی بوده که باعث اقتدار همه جانبه نظام شده است.

امام جمعه لاهیجان بیان کرد: شهدا در عالی‌ترین نهضت انبیا با علمداری امام بر تارک این تاریخ درخشیدند و خون خود را به پای عدالت و توحید ریختند.

وی با اشاره به اینکه مسیر شهدا با قدرت ادامه دارد، گفت: پرچم حق را بلند کردن هزینه بر و برای دشمن خطر دارد و زمانیکه در این انقلاب شهید ندهیم آن روز روز عزای ما است.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه ایستادگی برای حق هزینه دارد و همه این هزینه‌ها با شهادت در راه خدا پرداخت شده است، تصریح کرد: شهدا رشد کردند و دیگران را در مسیر رشد خود قرار دادند و نزد خدا روزی می‌خورند.

امام جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه امروز بواسطه خون شهدا در مسیر پیشرفت قرار گرفته‌ایم، گفت: ناب های آمریکا به واسطه ترس از انتقام جمهوری اسلامی ایران دریا سرخ و خلیج فارس را ترک می‌کنند اینها بواسطه خون شهدا و نه دیپلماسی مذاکرات و برجام بوده است.

وی ادامه داد: آنچه که باعث شد که ترس ملت‌ها ریخته شود خون شهدای ما است اینها که سبب شد هیمنه استکبار شکسته و افسانه استکبار باطل شود.

امام جمعه لاهیجان افزود: با استقامت می‌توانم آرمان شهدا را حفظ کنیم ما مدیون شهدایی خون شهدا نباید در هیچ عرصه‌ای پایمال شود همه ما وظیفه داریم خون شهید را در عمل حفظ کنیم.