تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778029
شناسه : 3778029
تاریخ :
پنج برنامه شاخص ویژه هفته وحدت در سقز برگزار می شود اقتصاد ایران: سقز-فرماندار سقز گفت: پنج برنامه شاخص ویژه بزرگداشت هفته وحدت در این شهرستان برگزار می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر توان بعدازظهر پنج شنبه در جمع تعدادی از مدیران شهرستان سقز با گرامیداشت ماه ربیع الاول و پیشاپیش ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت اظهار کرد: با همکاری ادارات پنج برنامه شاخص در گرامیداشت این ایام فرخنده برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم مولودی‌خوانی یکی از برنامه‌هایی است که در شهرستان سقز با حضور عموم مردم و مولودی‌خوانان و دف نوازان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همزمان با زاد روز فخر کائنات برنامه مولودی خوانی روز ۲۹ شهریورماه در پارک مولوی کُرد برگزار می‌شود.

فرماندار سقز تصریح کرد: همچنین روز سوم مهرماه برنامه مولودی خوانی در مسجد جامع سقز برگزار و ندای دف در این مسجد طنین‌انداز خواهد شد.

توان به برنامه‌ای ویژه دانشجویان در اوایل مهر ماه خبر داد و اذعان داشت: جشن وحدت در دانشگاه آزاد اسلامی ویژه دانشجویان و جامعه دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی به اجرای ویژه برنامه‌ای برای هنرمندان در هفته وحدت پرداخت و اذعان کرد: هفتم مهرماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه برنامه هنرمندان و خانواده آنان برگزار می‌شود.

فرماندار سقز یادآور شد: برای روحانیون شهرستان سقز نیز جشنی در دانشگاه پیام نور این شهر برگزار خواهد شد.

توان یادآور شد: ۳۰ برنامه دیگر نیز با محور ۳۰ مسجد و برنامه‌های دیگر توسط کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و مردم و محله محور برگزار می‌شود.