تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3778011
شناسه : 3778011
تاریخ :
امداد رسانی به ۴ حادثه رانندگی در استان سمنان/ ۲۱ نفر مصدوم شدند اقتصاد ایران: سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از امداد رسانی به چهار حادثه رانندگی در استان خبر داد و گفت: این حوادث ۲۱ مصدوم بر جای گذاشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته امدادگران به چهار حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رسیدگی کردند، ابراز داشت: از این حوادث سه مورد واژگونی و یک مورد تصادف دو سواری با یکدیگر بوده است.

وی بابیان اینکه مجموع این حوادث ۲۱ مصدوم بر جای گذاشت، افزود: در این حوادث یک نفر نیز جان خود را از دست داده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه واژگونی ساینا کیلومتر ۹ محور آرادان_ گرمسار حادثه تلخی را برای سرنشین‌های این سواری رقم زد، ابراز داشت: پنج مصدوم حادثه پس از رها سازی و انجام اقدامات اولیه توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

درخشان از واژگونی پژو پارس کیلومتر ۵۲ محور میامی_ سبزوار با دو مصدوم خبر داد و تصریح کرد: واژگونی دنا کیلومتر ۶۰ محور دامغان_ سمنان نیز پنج مصدوم بر جای گذاشته است.

وی با بیان اینکه تصادف سمند و پراید کیلومتر ۲۵ شاهرود_ میامی مصدومیت ۹ نفر را به همراه داشت، افزود: علاوه بر اینکه حال سه نفر از این مصدومان وخیم است یک مرد ۶۰ ساله نیز در این حادثه جان باخت.