تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777984
شناسه : 3777984
تاریخ :
آماده‌سازی بزرگترین گلخانه مدرن یزد برای کشت پاییزه اقتصاد ایران: ‌یزد- مدیر جهادکشاورزی شهرستان یزد از گامی نوین در رونق تولیدات گلخانه ای با آماده سازی بزرگترین گلخانه مدرن یزد برای کشت پاییزه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

‌به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا غفاریان در بازدید از بزرگترین گلخانه مدرن یزد گفت: بزرگترین واحد یکپارچه گلخانه‌ای یزد با استفاده از جدیدترین فناوری‌های سازه‌ای و پوشش پلاستیکی؛ در زمینی به مساحت چهار هکتار مراحل نهایی تکمیل خود را برای آغاز کشت پاییزه پشت سر می‌گذارد.

وی ادامه داد: گلخانه مدرن با ساختاری نوآورانه و طراحی بهینه به منظور کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره‌وری، نقطه عطفی در توسعه کشاورزی گلخانه‌ای یزد به شمار می‌رود.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان یزد اظهار کرد: توسعه گلخانه‌های مدرن با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های سازه‌ای، گامی بزرگ در راستای افزایش کیفی و کمی محصولات تولیدی در شرایط آب و هوایی یزد است.

غفاریان گفت: از جمله فواید کشت گلخانه‌ای؛ صرفه جویی و مصرف بهینه آب، افزایش تولید در واحد سطح، استفاده از زمین‌هایی که امکان کشت محصول در آنها نیست، امکان تولید محصولات مختلف در طول سال و… است.