تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3777965
شناسه : 3777965
تاریخ :
لغو تمام پروازها در دومین فرودگاه شلوغ بلژیک پس از اعتصاب ناگهانی اقتصاد ایران: اعتصاب غافلگیرکننده کارکنان فرودگاه‌های بلژیک به لغو تمام پروازهای فرودگاه جنوب شارلروا منجر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل پولیتیکو، به‌دنبال اعتصاب ناگهانی کارکنان بخش فرودگاهی در بلژیک، تمام پروازهای فرودگاه شارلروای جنوبی لغو شد. این اعتصاب حدود ۲۰۰ پرواز را تحت تأثیر قرار داده و ۳۰ هزار مسافر را سرگردان کرده است.

ناتالی پیرارد، سخنگوی این فرودگاه گفت: این اعتصاب بسیار غافلگیرکننده بود زیرا اتحادیه‌ها چهارم سپتامبر با صدور بیانیه‌ای خواستار شروع اعتصاب احتمالی از ۱۹ سپتامبر شده بودند! اینکه مسافران با این اقدامات بی‌حساب‌وکتاب گروگان گرفته می‌شوند، تاسف‌آور است.

وی اضافه کرد: هرچند ظرفیت عملیاتی فرودگاه با اقدامی پیشگیرانه به ۱۵ درصد کاهش پیدا کرد اما امروز قادر به ارائه خدمات به مسافران نبودیم!

شرایط محیط کار محل مناقشه این اعتصابات است و نمایندگان اتحادیه همچنین درباره «سیاست مدیریتی پرخاشگرانه» گلایه کرده‌اند. برنامه پروازی این فرودگاه نشان می‌دهد که دو پرواز به فرودگاه «لیژ» منتقل و مابقی لغو شده است.

فرودگاه شارلروای جنوبی در حدود ۶۰ کیلومتری بروکسل واقع شده است و پارسال با جابه‌جایی حدود ۹.۴ میلیون مسافر، بعد از فرودگاه بروکسل، دومین فرودگاه شلوغ بلژیک لقب گرفت.