تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3777963
شناسه : 3777963
تاریخ :
صعود مقیمی به جمع ۸ تنیسور برتر تور جهانی اقتصاد ایران: سینا مقیمی تنها نماینده ایران با عبور از رقبا به مرحله یک چهارم نهایی تور جهانی تنیس مردان راه یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، جدول اصلی هفته دوم تور جهانی با انجام دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی ادامه یافت. در روز پنجم این مسابقات و در جدول اصلی، سینا مقیمی موفق شد با نتیجه ۲-۶ و ۵-۷ از سد ایگور شرولیک از روسیه عبور کند و به جمع ۸ تنیسور برتر راه پیدا کند.

در دیگر دیدار این مرحله علی یزدانی به عنوان دومین نماینده ایران به مصاف نماینده روسیه رفت و در نهایت با نتیجه ۶-۷ و ۴-۶ بازی را واگذار کرد. به این ترتیب سینا مقیمی فردا در روز ششم بازی‌ها برای رسیدن به نیمه نهایی به مصاف ایوان ندلکو دیگر تنیسور روسیه می‌رود.

در ادامه این مسابقات و در سایر دیدارها، تنیسورها با انجام ۳ دیدار در بخش دونفره به مصاف یکدیگر می‌روند.

در جدول اصلی نمایندگانی از کشورهای ایران، اسپانیا، روسیه، ایتالیا، ترکیه، هند، استرالیا، فرانسه، چک و بلژیک حضور دارند. رقابت‌های ۳۰ هزار دلاری تور جهانی تنیس در بخش مردان از ۱۱ شهریور ماه با انجام دیدارهای جدول مقدماتی آغاز و تنیسورهای کشورهای مختلف به مدت ۲ هفته برای کسب عناوین برتر با هم مسابقه می‌دهند.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سینا ابراهیمیان سرداور نشان نقره کشورمان است و شاهرخ کشاورز مدیریت مسابقات ۲ هفته‌ای تور جهانی را بر عهده خواهد داشت.