تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777957
شناسه : 3777957
تاریخ :
برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه فارس در حرم شاهچراغ(ع) اقتصاد ایران: شیراز- مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه فجر فارس گفت: به پاس رشادت های پرچم‌داران علم و عمل، اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه فارس ۲۳ مهر در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت‌الاسلام عبدالخالق بهرامی‌نسب در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه جامعه روحانیون فارس ۳۵۰ طلبه شهید تقدیم انقلاب و دفاع مقدس کرده‌اند، گفت: به پاس رشادت‌های پرچم‌داران فقاهت، اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه فارس در راستای اجلاسیه ۱۵ هزار شهید استان، روز ۲۳ مهر در شیراز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این موضوع که این یادواره همزمان با سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) در حرم مطهر برادر بزرگ آن حضرت برگزار می‌شود، ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده تاکنون در ۱۰ شهرستان به صورت منظم یادواره‌های شهدای طلاب برگزار شده است که امیدوارم با پیش بینی‌های انجام شده تا قبل از روز ۲۳ مهر تعدادی دیگر از این یادواره‌ها را در سایر شهرستان‌ها برگزار کنیم.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه فجر فارس در ادامه به همکاری مناسب سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این اجلاسیه اشاره کرد و گفت: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی فارس چند روز قبل از برگزاری این اجلاسیه، پیش یادواره‌ای در محل سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی فارس برگزار شد.