تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3777939
شناسه : 3777939
تاریخ :
هفت پیروزی سانداکاران در روز نخست/حذف تالوکاران ایران اقتصاد ایران: رقابت های ووشو قهرمانی آسیا با برتری نمایندگان ایران در بخش ساندا و حذف هر 6نماینده تالو کشورمان آغاز شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، دهمین دوره رقابت‌های ووشو قهرمانی آسیا صبح امروز با حضور ووشوکارانی از ۲۶ کشور به میزبانی ماکائو آغاز شد. در روز نخست این مسابقات رقابت‌های بخش تالو و ساندا آغاز شد که نمایندگان ایران در بخش ساندا توفیقی در کسب مدال نداشتند و در ساندا رقبای خود را شکست دادند.

بر همین اساس و در وزن ۶۰- کیلوگرم بانوان صدیقه دریایی «چو من سین» از ماکائو را شکست داد و راهی دور دوم شد. او در این دور به دیدار «یولداشووا» از قزاقستان می‌رود. سهیلا منصوریان در وزن ۶۵- کیلوگرم در مبارزه نخست خود «سارا عبدالجواد» نماینده عربستان را از پیش رو برداشت. وی در ادامه با «نیکیتا بانسال» از هند پیکار می‌کند. در وزن ۷۰- کیلوگرم یاسمن باقرزاده در اولین دیدار خود «گوهر گوشودووا» از ترکمنستان را از پیش رو برداشت. «هیلان ژو» از چین حریف بعدی باقرزاده است.

در گروه مردان و در وزن ۶۵- کیلوگرم رضا عبداللهی «چنگ یی» از چین تایپه را شکست داد. وی در ادامه باید با «الراشدی» نماینده عربستان مبارزه کند. محمد فرهادی در وزن ۷۰- کیلوگرم در مبارزه نخست خود برابر «الراشدی» از قزاقستان به برتری دست یافت. وی در ادامه به مصاف «ناتین چادوری» از هند خواهد رفت.

سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم برابر «سونگ چه ئول» از کره جنوبی صاحب برتری شد و در ادامه به دیدار «هوانگ وی لین» از چین خواهد رفت. علی خورشیدی هم در وزن ۸۰- کیلوگرم به مصاف «جومامایرادو» از ترکمنستان رفت و در دو راند صاحب برتری شد. «ونگ لونگ لیو» از چین حریف بعدی خورشیدی است.

اما در بخش تالو تیم کشورمان در روز نخست شش نماینده داشت که هر شش تالوکار از دور مسابقات حذف شدند. مصطفی حسن‌زاده، شاهین بنی‌طالبی، حسین قبله‌نما، ابوالفضل قره‌باغی، زهرا کیانی و هلیا اسدیان موفق به کسب مدال در نخستین فرم‌های تالو خود نشدند. تالوکاران این شانس را دارند که روزهای آتی در دیگر فرم برای کسب مدال به مصاف رقبای خود بروند.

این دوره از مسابقات تا ۲۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت.