تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777909
شناسه : 3777909
تاریخ :
تحقق جهش تولید در گرو عزم ملی و خلق ایده های جدید است اقتصاد ایران: اراک- معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: تحقق جهش تولید و ورود به بازارهای جهانی در گرو عزم ملی و خلق ایده های جدید است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد رضا نقدی در جریان سفر به استان مرکزی، در نشست قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در سپاه حضرت روح الله مرکزی اظهار کرد: مشارکت دادن مردم و ایجاد مراکز تولیدی و اقتصاد مقاومتی، نیازمند ایجاد جاذبه بیشتر برای هر پروژه‌ای است.

وی افزود: مقوله جهش با پیشرفت کاملاً متفاوت است، جهش سرعت چند برابری دارد و به یکباره تحول اساسی را در پی خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران این جاذبه و برجسته کردن پروژه می‌تواند در موفقیت و به ثمر نشستن آن فعالیت و منطقه جغرافیایی که تولید در مکان انجام می‌شود مؤثر باشد.

سردار نقدی گفت: امروز باید در کنار توجه به زیر ساخت‌ها و فراهم کردن زمینه‌های تولید، توجه به رونق دادن، مطرح کردن و معرفی قطب‌ها و مراکز تولید را در تصمیم گیری‌ها مدنظر قرار داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به اینکه امروز فراگیر بودن شهرت هر مرکز تولیدی بیانگر به وجود آمدن موفقیت برای آن منطقه است، بیان کرد: برنامه ریزی برای تبلیغات و جانمایی درست از اقدامات هر قطبی می‌تواند در به وجود آمدن موفقیت و رونق آن تأثیر بسزایی داشته باشد که خوشبختانه استان مرکزی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی اظهار کرد: بازاریابی و فروش قوی در کنار تولید باید با برنامه ریزی قوی دنبال شود و لازمه تداوم تولید، بازارفروش قوی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران عنوان کرد: در شکستن انحصارها و ورود به بازارهای جدید به ویژه بازارهای بین‌المللی باید دقت بیشتری داشت و تحقق شعار سال، زمانی اجرا می‌شود که با خلق ایده‌های نو، این انحصارها شکسته شود.

سردار نقدی با اشاره به اینکه اکنون بلای جان تولید خام فروشی است، افزود: ظرفیت‌های بسیارخوبی در سراسر کشور به ویژه استان مرکزی وجود دارد که بتوان از سرمایه‌های کشور بهترین بهره گیری را داشت و جهش تولید با مشارکت مردم به طور واقعی محقق شود.