تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3777878
شناسه : 3777878
تاریخ :
ابرخودرو تهاجمی Venom F5-M رونمایی و به‌طور کامل فروخته شد! اقتصاد ایران: هنسی بی‌سروصدا از مدل دنده‌دستی ابرخودرو Venom F5 رونمایی کرد؛ خودرویی که همه‌ی ۱۲ دستگاهش از همین حالا فروخته شده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

هنسی با اعلام ساخت و فروش کامل تعداد محدودی از ابرخودرو Venom F5 مجهز به گیربکس دستی به‌نام Venom F5-M (M مخفف Manual) طرفداران را غافلگیر کرد. هنسی همواره به‌دنبال ساخت نسخه‌ای کلاسیک از ونوم F5 بوده است؛ نسخه‌ای که لذت رانندگی با گیربکس دستی را به ارمغان بیاورد.

تنها ۱۲ دستگاه از ونوم F5 دستی تولید خواهد شد که هر کدام با رنگ‌آمیزی و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود به دست مشتریان ثروتمندش می‌رسد. قیمت ونوم F5 دستی ۲٫۶۵ میلیون دلار است.

نمای سه‌چهارم جلو خودرو هنسی ونوم F5M
Hennessey
نمای جانبی خودرو هنسی ونوم F5M
نمای سه‌چهارم عقب خودرو هنسی ونوم F5M
نمای بالای خودرو هنسی ونوم F5M
نمای بالا و جانبی خودرو هنسی ونوم F5M
نمای داخل کابین خودرو هنسی ونوم F5M
دسته‌دنده‌ی خودرو هنسی ونوم F5M

هنسی در بیانیه‌ای نوشت: «رانندگی با Venom F5 تاکنون تجربه‌ای هیجان‌انگیز و الهام‌بخش بوده است و هرگز قدیمی نمی‌شود؛ ما هیچ‌وقت در یک نقطه متوقف نمی‌شویم. معتقدیم که Venom F5-M Roadster درگیرکننده‌ترین و بهترین تجربه‌ی رانندگی روی زمین خواهد بود.»

مقالات مرتبط
  • هنسی ونوم F5 رسما معرفی شد
  • مالک اولین هنسی ونوم F5 محدود به ۴ هزار کیلومتر رانندگی در سال است

در مدل دستی ونوم F5 افزون‌بر طراحی بیرونی منحصربه‌فرد که با باله‌ی عقب برجسته می‌شود، در داخل خودرو نیز شاهد تغییرات قابل توجهی هستیم. کابین به گونه‌ای طراحی شده است که دسته‌ی دنده به‌عنوان عنصر اصلی و مرکزی در کابین دیده شود.