تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777870
شناسه : 3777870
تاریخ :
۳۶۸ اثر به جشنواره عکاسی الیگودرز رسید اقتصاد ایران: خرم‌آباد - ۳۶۸ اثر به جشنواره عکاسی «جاذبه‌های طبیعی» الیگودرز رسید

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه داوری جشنواره عکس «جاذبه‌های طبیعی شهرستان الیگودرز که با شعار «الیگودرز، هر قدم، یک شاهکار طبیعت، هر نگاه، یک موضوع عکاسی» در دفتر مجتمع فرهنگی هنری سیمرغ الیگودرز برگزار شد.

این جلسه با حضور «محسن اکبری» مسئول واحد انجمن سینما جوان الیگودرز، «شقایق جمشیدی» عکاس و هنرمند عکاس به‌عنوان داور و «مرتضی آذر فر» مسئول مجتمع فرهنگی هنری سیمرغ و ناظر جشنواره برگزار شد.

در این جلسه ۲۰ اثر از آثار ارسالی برای برگزاری نمایشگاه و شش اثر نیز به‌عنوان برگزیده جشنواره انتخاب شدند.

«ناهید شهروسوند»، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز در خصوص جشنواره و حمایت عکاسان و هنرمندان از این جشنواره، گفت: آثار جشنواره از تنوع بسیار خوبی برخوردار بودند و ۷۴ عکاس آثار خود را در دو بخش تلفن همراه و دوربین عکاسی که ۳۶۸ اثر می‌رسید به دبیرخانه ارسال کردند.

وی افزود: اختتامیه جشنواره عکس «جاذبه‌های طبیعی الیگودرز» که با شعار «الیگودرز، هر قدم، یک شاهکار طبیعت، هر نگاه، یک موضوع عکاسی» در ۲۷ شهریورماه به مناسبت هفته وحدت و ولادت حضرت رسول اکرم (ص) با موضوع طبیعت الیگودرز و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، قرارگاه شهید آوینی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز برگزار می‌شود.