تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3777856
شناسه : 3777856
تاریخ :
۵۰ نفر در تهاجم رژیم صهیونیستی به کرانه باختری شهید شدند اقتصاد ایران: گزارش‌های خبری نشان می‌دهد که از زمان تهاجم اخیر ارتش اشغال‌گر صهیونیستی به کرانه باختری تاکنون ۵۰ فلسطینی شهید شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره به نقل از خبرنگاران میدانی خود اعلام کرد که از زمان تهاجم اخیر اشغال‌گران صهیونیست به کرانه باختری که بزرگترین تهاجم رژیم به این منطقه پس از دومین انتفاضه در اوایل سال ۲۰۰۰ است، تاکنون ۵۰ فلسطینی شهید شدند.

تهاجم ارتش اشغال‌گر صهیونیستی علیه مردم فلسطین در کرانه باختری از ۲۸ آگوست (۷ شهریور) آغاز شده و تمرکز اصلی جنایت‌های رژیم در مناطق شمالی کرانه باختری است.

براساس آمارمنتشرشده تاکنون ۲۱ فلسطینی در شهر جنین، ۱۲ نفر در طولکرم، ۱۳ نفر در طوباس، ۳ نفر در شهر الخلیل، و یک نفر در نابلس شهید شدند.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه دیروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را اعلام کرد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا این لحظه، ۴۱ هزار و ۸۴ نفر به شهادت رسیده‌اند.

همچنین این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز جنگ در این باریکه به ۹۵ هزار و ۲۹ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی ۴ جنایت و کشتار را در نوار غزه مرتکب شده است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد که حملات ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شهادت ۶۴ و زخمی‌شدن ۱۰۴ نفر را در پی داشته است.

وزارت بهداشت غزه تاکید کرد که برخی از شهدا و قربانیان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها بوده و اشغالگران از امدادرسانی به آنها ممانعت می‌کنند.