تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3777842
شناسه : 3777842
تاریخ :
کاهش نسبی دما در اغلب مناطق کشور از فردا تا یکشنبه اقتصاد ایران: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از کاهش نسبی دما و بارش‌های پراکنده در برخی مناطق کشور طی روزهای آینده خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در گفتگو با ایسنا اعلام کرد: از روز جمعه تا یکشنبه، در اکثر نقاط کشور کاهش نسبی دما همراه با بارش پراکنده، رگبار و رعدوبرق در برخی مناطق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز آسمان اکثر نقاط کشور صاف و جوی آرام خواهیم داشت، اما در مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد. همچنین از فردا با ورود موج تراز میانی جو، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در نوار شمالی کشور از جمله استان‌های آذربایجان، گیلان، مازندران و زنجان انتظار می‌رود.

ضیاییان همچنین گفت: تا اوایل هفته آینده در استان‌های شمال غرب، غرب، سواحل خزر و دامنه‌های جنوبی البرز، شاهد افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق خواهیم بود. در این مدت، شهرکرد با کمینه دمای ۴ و ۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و اهواز با بیشینه دمای ۴۲ تا ۴۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مرکز استان‌ها خواهند بود.