تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3777827
شناسه : 3777827
تاریخ :
آمریکا برای ترویج فرهنگ ضددینی در افغانستان تلاش می‌کرد اقتصاد ایران: وزیر مرزها و قبایل حکومت طالبان در نشستی گفت آمریکا برای ترویج فرهنگ ضددینی در افغانستان از هر ابزاری استفاده می‌کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «نورالله نوری» وزیر مرزها و قبایل حکومت طالبان در مراسمی در کابل گفت: آمریکا برای اینکه فرهنگ ضد دینی را در افغانستان پیاده کند از هر ابزاری استفاده کرد و در این راه میلیاردها دلار هزینه نمود.

وی در ادامه امنیت را یک امر مهم در حکومتداری دانسته و گفت: هر وقت در یک کشور امنیت برقرار باشد، آن کشور از هر لحاظ به سوی پیشرفت و ترقی پیش خواهد رفت.

نوری با اشاره به نا امنی‌های دو دهه گذشته افزود: در زمان اشغال افغانستان از سوی آمریکا و متحدانش حتی کابل هم امنیت نداشت، اما امروز در تمام گوشه و کنار افغانستان امنیت برقرار است.

وزیر مرزها و قبایل حکومت طالبان همچنین با تأکید بر اجرا و تطبیق «شریعت اسلامی» در افغانستان گفت: امنیت و ثبات در کشور ما جز از راه تطبیق شریعت اسلامی تأمین نمی‌شود.

پیش از این نیز «هبت‌الله آخندزاده» رئیس طالبان در نشستی تصریح کرده بود: اگر لازم باشد برای اجرا شدن حدود الهی آماده‌ایم تا بر اساس شریعت اسلامی دوباره با آمریکا بجنگیم.

انتهای پیام/.