تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777821
شناسه : 3777821
تاریخ :
آسایش و امنیت کشور مرهون جانفشانی شهدا است  اقتصاد ایران: زاهدان_ مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، گفت: ما هرچه داریم از شهدا و جانفشانی آنان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل احمد سلامی صبح امروز پنج شنبه در دیدار با چهار خانواده شهید به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون، افزود: آسایش، امنیت، آبادانی و عزت و افتخار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مرهون رشادت‌ها، جانفشانی ها و از خود گذشتگی‌های شهدا و ایثارگران است.

وی با تاکید بر تداوم راه شهدا، از پیگیری برگزاری همایش شهدای کارگر در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: ما در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حد توان و براساس قوانین و مقررات، آماده خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همه باید به خانواده شهدا و ایثارگران، توجه داشته و مشکلات آنان را رفع کنند، بیان کرد: مناسبت‌هایی به مثل هفته تعاون، بهانه‌هایی هستند که می‌توان با حضور در منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران، از آنان دلجویی و پیگیر مشکلات آنان بود.

شایان ذکر است در این دیدارها، مدیر بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان و معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانشین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زاهدان، حضور داشتند و طی این دیدارها، از خانواده معظم شهیدان «محمد کبدانی (رخشانی)»، شهید «سجاد زارع مقدم»، شهید «حبیب اله میرزایی»، شهید «محمد حسن خسروپرست» دلجویی شد.