تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777779
شناسه : 3777779
تاریخ :
رشد ابر رگبار پراکنده باران و رعد و برق در ارتفاعات هرمزگان اقتصاد ایران: بندرعباس- کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: برای بعدازظهر امروز رشد ابر، رگبار پراکنده باران و رعد و برق در ارتفاعات هرمزگان پیش بینی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه سی سی پور اظهار کرد: امروز در محدوده دریایی، سواحل و جزایر خلیج فارس، مه رقیق صبحگاهی و در طول روز غبار محلی و افزایش بادهای جنوب شرقی پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به ناپایداری جوی در ارتفاعات هرمزگان در بعدازظهر، گفت: توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

سی سی پور گفت: در سایر نقاط که شرایط بارشی فراهم نیست، بروز تند باد لحظه‌ای و خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست و دریا نیز با افزایش بادهای جنوب شرقی در محدوده دریایی استان بویژه تنگه هرمز و شرق خلیج فارس متلاطم پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: توصیه می‌شود تردد شناورها به ویژه شناورهای سبک و صیادی در محدوده تنگه هرمز خودداری شود و این شرایط جوی و دریایی تا فردا پیش بینی می‌شود.

سی سی پور تصریح کرد: از لحاظ دمایی، امروز ماندگاری هوای گرم در استان مورد انتظار است و از فردا با افزایش رطوبت منطقه، کاهش نسبی دمای بیشینه پیش بینی می‌شود.