تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777771
شناسه : 3777771
تاریخ :
۸ هزار طرح آموزشی و ورزشی در کشور اجرا می شود اقتصاد ایران: زنجان-رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: درحال حاضر ۸ هزار طرح فعال آموزشی، ورزشی و پرورشی در کشور در حال اجراست.  

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا خان‌محمدی صبح پنجشنبه در جریان سفر یکروزه به زنجان، در بازدید از طرح های مجموعه ورزشی آموزش و پرورش این استان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه درحال حاضر ۸ هزار طرح فعال آموزشی، ورزشی و پرورشی در کشور در حال اجراست، گفت: امسال ۱۷۰۰ طرح آموزشی و ورزشی در کشور به بهره برداری می‌رسد

وی با بیان اینکه برای ساخت و تجهیز فضاهای اموزشی در کشور برنامه ریزی ویژه در دستور کار داریم، افزود: همچنین ۶ درصد از طرح های قابل افتتاح شامل پروژه های ورزشی و پنج درصد نیز شامل طرح های پرورشی است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تاکید بر اینکه فراهم نمون فضای مناسب آموزشی در مناطق مختلف کشور مورد تاکید جدی است، ادامه داد: در تلاس هستیم شرایط مناسب و مطلوبی را از حیث تامین و توسعه فضاها و تجهیزات آموزشی داشته باشیم.

خان محمدی با اشاره به اینکه در طی سه سال گذشته توجه ویژه‌ای به پروژه های ورزشی در مدارس شده است، ادامه داد: فضاهای ورزشی ضامن مدرسه خوب و با نشاط و تحقق زمینه های مورد نیاز برای تربیت تمام ساحتی است.

مجموعه ورزشی آموزش و پرورش زنجان موسوم به مجموعه مظفری در یک محدوده پنج هکتاری واقع شده و دارای طرح های متعدد در دست ساخت همچون استخر دانش آموزی، هنرستان ورزشی، سالن والیبال، زمین چمن بزرگ و استاندارد برای استفاده دانش‌آموزان است.استخر این مجموعه با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی طی حدود یک و نیم ماه آینده به بهره داری می رسد.