تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777770
شناسه : 3777770
تاریخ :
اثر فاصله بین معلم و دانش آموز در جامعه بروز می کند اقتصاد ایران: قزوین- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: هرچقدر بین معلم با دانش آموز فاصله بیفتد اثر تربیتی خویش را در جامعه بروز می دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر حجت‌الاسلام علیمراد یوسفی با اشاره به ویژگی های حساس دوران ابتدایی برای دانش آموزان اظهار کرد: در این دوره شخصیت کودک پی ریزی شده و دیگر نمی شود در مدرسه و دانشگاه تغییر داد.

وی افزود: معلم و دانش آموز وقتی ارتباط واقعی بگیرند در وجود همدیگر نمایان می شوند و دانش آموز از معلم الگو برداری می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: با نفوذی که معلم بر روی دانش آموز دارد می توانند شخصیت از او جامعی بسازد که بعدها اگر در مسیر تندبادهای فرهنگی قرار بگیرد با اعتقادات راسخ و پی ریزی محکم می ایستاد.

وی تشریح کرد: همه خاطرات و اتفاقات زندگی با مقطع دوران ابتدایی قابل قیاس نیست و شما معلمان تکلیف بسیار سنگینی دارید.

حجت‌الاسلام یوسفی با بیان اینکه بین خود و فرزندانمان فاصله نیندازیم، تصریح کرد: هرچقدر بین معلم با دانش آموز فاصله بیفتد اثر تربیتی خویش را در جامعه بروز می دهد.

وی با بیان اینکه معلم انسان ساز است عنوان کرد: معلم انسان هایی را می سازد که برای همه تاریخ می تواند الگو و تاثیرگذار باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: از نظر برخی ها پایه های مذهبی دانش آموزان ضعیف شده اما من معتقدم اینگونه نیست بلکه وقتی ورزشکار ما در صحنه بین المللی با مدال طلای المپیک خداحافظی می کند اما دست از اعتقادات و پرچم حضرت ام البنین نمی کشد یعنی پایه تربیتی خوبی شکل گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تبیین کرد: کسب مدال های علمی جهانی، توانمندی‌های که در حوزه مختلف به دست آوردیم شگفت انگیز است و در هر حوزه ای که ایران را تحریم کردند ما به رشد و شکوفایی رسیدیم.