تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777769
شناسه : 3777769
تاریخ :
کسب رتبه نخست استان یزد در صدور اسناد مالکیت موقوفات اقتصاد ایران: یزد- مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد از کسب رتبه نخست این استان در صدور اسناد مالکیت موقوفات خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت‌الاسلام رضا صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر گقت: حفظ عین موقوفات اولویت اصلی اوقاف و امور خیریه استان است و با سند دار کردن موقوفات می توان بیش از پیش در حفظ و حراست از اماکن و املاک موقوفه تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال ۸۶۱ هکتار از اراضی وقفی سند دار شده است، افزود: کسب رتبه نخست استان یزد در صدور اسناد مالکیت موقوفات با مشارکت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد محقق شده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: صدور سند مالکیت موقوفات از اولویت‌های کاری اوقاف است و اقدامات مناسبی در جهت شناسایی املاک وقفی و مشخص شدن پلاک ثبتی موقوفات انجام شده که این امر می‌تواند در تسریع کار اخذ و صدور سند مالکیت موقوفات مؤثر باشد.

صادقی با قدردانی از زحمات روسا و کارشناسان ثبتی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و همچنین همکاران پرتلاش حقوقی و ثبتی اوقاف بیان کرد: امیدواریم با پیگیری بیش تر، شاهد صدور تمامی اسناد مالکیت موقوفات و بقاع متبرکه استان باشیم.