تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777762
شناسه : 3777762
تاریخ :
طرح سایت پسماند شهر «گناوه» تدوین شد اقتصاد ایران: گناوه- سرپرست معاونت امور عمرانی فرمانداری گناوه گفت: طرح سایت پسماند شهر گناوه که از طرح‌های ضروری بودتوسط شهرداری و حفاظت محیط زیست تدوین و به استانداری بوشهر جهت مصوب شدن ارائه شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، کریم خلیفه لیراوی صبح پنجشنبه در نشست کمیته پسماند شهرستان گناوه اظهار داشت: جهت تسریع در مصوب شدن این طرح با استانداری بوشهر در حال پیگیری هستیم که امیدواریم هرچه زودتر تائید تا مراحل اجرایی آن آغاز شود.

معاون فرماندار گناوه در خصوص سایت پسماند شهر بندر ریگ گفت: هنوز طرحی برای این سایت ارائه نشده است اما تا قبل از فصل بارندگی نیاز به بهسازی دارد.

وی افزود: از شهردار بندر ریگ و رئیس حفاظت محیط زیست این شهرستان انتظار داریم که جهت بهسازی تا قبل از شروع بارندگی هرچه زودتر بازدید از این سایت به عمل آید.

معاون فرماندار گناوه با بیان اینکه راهکارهایی برای اجرای طرح جمع آوری و پاکسازی نیزارهای سطح شهر بندر ریگ ارائه تا هرچه زودتر انجام شود، یادآور شد: با توجه به اینکه در فصل بارندگی، پسماند سایت بندر ریگ به زمین‌های اطراف و دریا سرازیر می‌شود، لازم است که بهسازی آن در اولویت کاری قرار گیرد.

معاون فرماندار گناوه با تاکید بر اینکه شهرداری گناوه و بندر ریگ نسبت به جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و لایروبی کانال دفع آب‌های سطحی به صورت مستمر اقدام کند، گفت: در این راستا شهرداری طی اطلاعیه‌ای به شهروندان اعلام کند از هرگونه تخلیه نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر پرهیز کنند.

معاون فرماندار گناوه بیان کرد: با توجه به اینکه پروژه فاضلاب شهر سالیان متمادی اجرایی اما هنوز به اتمام نرسیده است، پیگیری‌های لازم جهت تسریع در روند آن با تخصیص اعتبار از وزارتخانه متبوعه در حال انجام است.